fbpx

Kjoledesigning og grilling!

Hei dere, god kveld!

I dag har vært en strålende fin dag. Jeg har vært hos pappa og der har det vært god stemning. Jeg har savnet han og familien så mye! Kjæresten min var med og vi hadde det koselig. I dag så skulle vi egentlig bade men det ble nok litt for kaldt, men vi fikk grillet hjemme da!

Etter jeg hadde vært hos pappa så dro jeg til hun som skal sy kjolen min. Jeg skulle levere tekstilen og prøve litt forskjellig før hun startet å sy den. Jeg må sy at alt ser å utrolig vakkert ut, og jeg gleder meg helt sykt! Altså, bare det å ta tekstilen på meg med nåler, slik at man kunne se for seg hvordan det ble, det var så sykt pent!

Gleder meg mye til den er ferdig og jeg kan bruke den i finalen!

MISSU 12 til 2401!

Heisann! Nå har det endelig åpnet for å stemme på din favoritt av finalistene. Super takknemlig om du velger å stemme på meg. En stemme til meg er også en stemme til arbeidet mitt for utdanning til kvinner, likestilling, bevissthet rundt kroppspress og ikke minst arbeidet mitt mot barneekteskap!

Tusen takk<3

Kontakt:

Hei! Jeg har erfaring som modell men også markedsføring og content creator, om du skulle ønske hjelp fra meg så gjerne ta kontakt

Telefon: 97435364

Email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Instagram: https://www.instagram.com/stephanylarosa/

 

Tilbake til Lom

Heia!

Da har Nina, kjoledesigneren min fått bekreftet at hun ikke har brudd i foten! Og vi alle er veldig lettet og glade for det! Så nå planlegger vi å reise tilbake til Lom og Jotunheimen for å ta bildene vi ikke fikk tatt sist vi var der. Men før den tid blir det noen dager hvile for hennes del, slik at smertene går over før vi setter i gang med nye turer for å ta bilder i norsk natur. Vi er en gjeng på fire som tenker å reise sammen og jeg gleder meg veldig! Håper dere vil være med videre på reisen, også kommer det masse oppdateringer om det fremover <3

 

Nå er planen å gjøre litt småting før det blir tidlig kveld her. Skal få litt orden på uka og få skrevet opp alt i kalenderboken, og ta en lang varm dusj. Vi har sovet i båt de siste to nettene, og kjenner på hele kroppen at det gynger litt fremdeles. Haha! 

 

Håper dere får en god natt og en fin mandag i morgen <3 

 

 

Om du ønsker å stemme på meg må du gjerne sende SMS med kodeord MISSU 11 til 2401. Det koster 20 kroner per SMS. Setter så utrolig stor pris på hver eneste stemme, og tusen takk for stemmene til alle dere som har stemt på meg i konkurransen. <3

 

God natt!

Håper på endring

Før jeg publiserte innlegget mitt på onsdag hadde jeg et intervju med Indre Akershus Blad. Der fortalte jeg historien min høyt for første gang. Vanligvis gleder jeg meg masse til intervjuer, men før onsdagens intervju var jeg litt mer spent. Intervjuet gikk veldig fint og jeg fikk fortalt alt jeg hadde på hjertet. Nå som historien endelig er ute føles det bra å ha fortalt hvordan jeg har følt det tidligere og også hvordan jeg føler det i dag.

Intervjuet mitt med Indre Akershus Blad om mobbingen jeg opplevde kan dere lese her

Stilte selvsagt opp til intervju i høye hæler. Nå rett før finalen gjelder det å få inn trening der man kan

Ved å fortelle min historie håper jeg at vi blir mer oppmerksomme, tar vare på de rundt oss og at færre må oppleve det jeg opplevde. Mobbing kommer i mange former, og det er aldri den som blir utsatt for det sin feil.

Nå kan man stemme på sin favorittfinalist i årets Miss Norway, og jeg håper du vil stemme på meg. Send MISSU 5 til 2401 for å stemme. En stemme koster 20 kroner og du kan stemme så mange ganger du vil.

Hvis du eller din bedrift ønsker å samarbeide med meg, så send meg gjerne en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram @juliedborresen

Julie

Takknemlig

Heia dere og takk for at du kommer innom her!

 

Ville bare si tusen takk for alle dere som er med på dette eventyret! Alle rundt som er så støttende og positive og hjelper til med alt fra bilder til reising og andre ting! Dere er helt fantastiske hele gjengen. Og tusen takk til alle dere som sender så mye hyggelige meldinger! Setter utrolig stor pris på hver og en av dere! <3 Og om dere lurer på noe må dere gjerne sende en melding på Instagram til @noraemilien

 

Håper dere får en herlig kveld videre!

Stor klem <3

 

Om du ønsker å stemme på meg må du gjerne sende SMS med kodeord MISSU 11 til 2401. Det koster 20 kroner per SMS. Setter så utrolig stor pris på hver eneste stemme, og tusen takk for stemmene til alle dere som har stemt på meg i konkurransen. <3

Livets gave

 Hei fine folk og tusen takk for at du kommer innom her og leser <3

 

Når man tenker over det er den fineste gaven i livet, de man deler livet sitt med. Venner, foreldre, søsken, besteforeldre, kjæreste, kollegaer osv. Nettverket man er en del av og de man velger å bruke tiden sin sammen med. Også er det viktig å omgås med mennesker som gir deg god energi og som man føler seg bra sammen med. Des gamlere jeg blir, jo mer tydelig blir det at det er minnene i livet som betyr noe, og stundene man har sammen med andre. Jeg er utrolig takknemlig for alle menneskene som er i livet mitt. Noen har vært der lenge, andre ikke så lenge. Noen bare noen måneder. Relasjoner er livets største gave, og noe man virkelig må ta vare på. Så send en klem til de du er glade i! Husk at om folk ikke gir utrykk for det kan det være de trenger å høre at man er glade i dem, eller at man setter pris på dem. Så husk å sende en stor klem til alle du er glade i. Det er så viktig <3

 

Håper alle dere får en herlig kveld videre <3

Stor klem <3

 

Om du ønsker å stemme på meg må du gjerne sende SMS med kodeord MISSU 11 til 2401. Det koster 20 kroner per SMS. Setter så utrolig stor pris på hver eneste stemme og tusen takk for stemmene til alle dere som har stemt på meg i konkurransen. <3

En rolig dag på Stokkøya

Heii og takk for at du kommer innom her og leser <3

 

 

Tenkte å skrive et kort innlegg til dere om hva vi har gjort i dag <3 Vi er jo som dere vet på Stokkøya (Heter det Stokkøy(?) føler disse to navnene går om hverandre hele tiden, og til og med så står det begge navnene på skiltene som er her på øya ...?). Vi har hatt en skikkelig koselig dag og brukt store deler av dagen på å slappe av og hente energi til å sette i gang med uken som kommer. For min del blir den kommende uken en virkelig travel uke. Har flyttet på en del møter osv. siden kjoledesigneren min Nina og meg har reist en del i det siste. Dette står det masse om i de tidligere innleggene her på bloggen om dere vil lese litt om det. <3  

 

Så i dag våknet vi i båten ganske tidlig før vi dro på en kort joggetur her på øya. Er helt annen luft her enn i storbyer så er så deilig å løpe her. Etter det ble det rekeaften i båten. Sååå koselig!! Etterfulgt av litt snacks og litt godteri. Så nå er planen å nye kvelden før vi skal sove ennå en natt i båten.

 

 

Håper dere får en super kveld videre så snakkes vi <3

 

 

Klem <3

 

 

Om du ønsker å stemme på meg må du gjerne sende sms med kodeord MISSU 11 til 2401. Setter så enormt stor pris på hver og en av dere som stemmer!!

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på