fbpx

Negativt Testresultat

God helg!

 

Jeg har ankom Norge igjen for ca. to dager siden og har siden det catchet up på noen mail og slappet av etter noen dager i nabolandet. Til Sverige kjørte vi bil, men ettersom jeg måtte tilbake til fredag for å rekke en avtale så ble det til at jeg tok bussen over grensen tilbake. Det gikk i grunn veldig greit. Covid-19 testen ble tatt av alle på bussen og alle kom tilbake negative. Ettersom jeg var der i forbindelse med begravelse, så slipper jeg karantene også, da det er et av unntakene. 

Nå skal jeg straks delta på en presentasjon med tidligere Miss Universe deltager 2019, hvor vi får høre om erfaringene hennes derfra!

Det blir spennende. Ha en fin lørdag videre :-)

 

Samarbeid / Collaboration: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway

Instagram: JaneVeroniica

 

 

Min påske

Hei! Håper dere har hatt en fin påske <3

Jeg har nå kommet hjem etter en etterlengtet påskeferie hjemme til foreldrene mine. Det var kjempe koselig og se de igjen, og det er mange måneder siden sist jeg så de. Vi har gått mange turer i det fine været og baket en del. Selv om jeg hadde en liten ferie, satt jeg mye med skolearbeid ettersom det nærmer seg bachelor innlevering og eksamen. Det er nå en krevende tid for oss alle, og en ensom tid for oss studenter som har hatt mange måneder med hjemmeskole og lite kontakt med medstudenter. Jeg tror det er mange studenter som føler det samme som meg akuratt nå. Men med gode rutiner og planlegging av studiehverdagen, gjør jeg mitt beste for å holde studie motivasjonen oppe.

Det er nærmer seg nå catwalk kurset, noe jeg gleder meg veldig til! 


Gjensynsglede <3 er mange måneder siden jeg har sett foreldrene mine sin hund Lizzi

Her baket jeg cookies med sjokoladebiter. 

 

Håper dere har en flott dag videre <3

Klem 

Ny sponsor

God helg! Da var det helg igjen dere. I dag startet jeg dagen med en joggetur, før vi hadde bachelormøte klokka ti. Denne uka har vi virkelig stått på med jobbingen og vi har gjennomført fire dybdeintervjuer til oppgaven vår. Det er interessant å høre hva folk sier, og å finne ut om hypotesene våre stemmer.

Foto: Tiril Lunaas

Denne helgen blir som vanlig rolig. Sånn har det vært i lang tid nå. Derfor gleder jeg meg litt ekstra til catwalk-kurs i Oslo neste helg. Jeg skal faktisk trene litt på høye hæler med Karoline i morgen, men bortsett fra det er det lite som skjer i helgen. Kjørelæreren min fra NB Trafikkskole har gitt meg beskjed om å trene litt mindre på å kjøre bil, og litt mer på teori en stund framover. Så jeg tenker å følge det rådet nå som det nærmer seg teoriprøve.

I dag har jeg faktisk signert en ny sponsorkontrakt. Nå har jeg fått min femte sponsor, og jeg gleder meg masse til å fortelle dere om samarbeidet vårt etterhvert. Dette blir spennende!

Hvis du eller din bedrift ønsker å samarbeide med meg, så send meg gjerne en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram @juliedborresen

Julie 

Trener på å gå

Heia dere!

 

Det nærmer seg catwalk kurs i Oslo, og jeg gleder meg veldig masse til det! Men før den tid må det til med en del trening på høye heler. Gange, poseringer, fokus på armene, «rulling» av lår mens man går. Haha det er så mye å fokusere på, og uansett hvor mange steg man har tatt på høye heler tidligere, kan gangen alltid bli bedre. Så da er det bare å skru på musikken og trene i vei. Jeg merker også at det er en stund siden man har drevet med catwalk-gange, og at dette er såå annerledes enn vanlig gange på hæler. Men øvelse gjør mester! Ble trening badedrakt da jeg føler gangen og alt blir så unaturlig i badetøy, og da dette er en del av konkurransen må det trenes på.

Ellers så håper jeg dere har en super dag, og at det ikke regner like mye hos dere, som det gjør her i Trondheim.

 



Og om du ønsker å jobbe med meg i konkurransen, send gjerne en Mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller til @noraemilien på Instagram.


Stor klem fra Nora Emilie <3

 

From home

Heisann og lenge siden sist! De to siste ukene har jeg hatt litt time off fra alt av arbeid. Jeg har brukt tiden til å reflektere over konkurransen (som har gått innmari fort!) og hatt behov for en ferie. Nå derimot er jeg superklar for veien mot finaleuttaket i Miss Norway! Allerede neste lørdag er det catwalkkurs i Oslo. Skriver mer om dette senere.

Min stil på hjemmekontor - Hatt det siden november nå - så må si jeg ser frem til å sosialisere meg igjen.

Det var også digg å begynne på skolen igjen på onsdag og se klassen igjen på Zoom. Jeg ser virkelig frem til at Haugesund skal gjenåpne neste uke! Har faktisk ikke ord på hvor godt det blir. Det kommer nok til å hjelpe med masse inspirasjon til bloggen fremover. Jeg har også en del avtaler med forskjellige fotografer og veldedig arbeid. Oppdaterer om dette i løpet av helgen!

Ta gjerne kontakt på: E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Instagram: turidstromfors Facebookside: Turid Strømfors for Miss Norway 2021 LinkedIn: Turid Strømfors om du ønsker samarbeid.

Ha en fin dag videre til dere som støtter meg gjennom denne prosessen.

Avis utgave av Bygdebladet

R-foto Rå Foto

God ettermiddag og ikke minst Fredag! <3

Dette innlegget skulle komme ut litt før, men sånt er livet. Av og til tar ting litt tid + det var jo påskeferie. Men jeg hadde jo intervju med Bygdebladet (Sommertid & Presseoppslag Bygdebladet)  det var nettutgaven. Intervjuet med meg kom jo også i papirutgaven av avisen, selve forsiden faktisk! ♥ 

Pappa kontaktet med med at han kjørte på jobb og hørte på radioen at de leste opp ukens overskrifter til lokal avisene, da nevnte de meg. Det er alltid gøy når mange får med seg oppslagene mine. 

Her er bildene fra avisen. Vi får bare poeng for 1 oppslag av det samme intervjuet ♥


Håper dette falt i smak hos dere ♥ I mellomtiden til neste blogg innlegg følg meg gjerne på mine sosiale medier: Instagram & Facebook

 Ønsker du eller din bedrift og samarbeide med meg? Kontakt meg gjerne på: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på