fbpx

Den viktigste regelen for å bli en suksess

35812641_10214940622701471_3086035891685163008_n

Er å være deg selv – 110%

På lørdag (16.06.18) var jeg på RuPauls Drag Race: Werq The World, og det var helt fantastisk! For noen fantastiske personer og talent.

Vi var på meet and greet og fikk bilder og snakket med dronningene, og de var så hyggelige og ga oss komplimenter og var genuint gode mennesker.

Min favoritt og en av mine rollemodeller og inspirasjon er Shangela, hun var med i RuPauls Drag Race allerede i sesong 2, og har vært med to ganger til, men aldri vunnet. Men hva så? Hun har fortsatt gjort det kjempe stort! Er verdenskjent for å gjøre det hun elsker. (bilde av Shangela, meg og Kim Chi over)

Heldigvis lever vi nå i et samfunn der det er tillatt å være åpen om sin seksualitet , hvilken kjønn man selv definerer seg som og hvem man vil være. – Når vi satt og ventet på at showet skulle starte snakket vi med folk som satt rundt oss, og møtte et hyggelig par som fortalte at de hadde kommet helt til Norge for å se på showet grunnet at det ikke er tillatt med drag queens i deres hjemland..

Hvordan har alle disse fantastiske menneskene kommet så langt? Jo, fordi de er dem selv! De gjør det de elsker, uansett hvor mange som er i mot det de driver med, uansett hvor mange hatefulle kommentarer de får, uansett hva så fortsetter de; og jeg tror det er nettopp derfor de har kommet så langt om de har. Det å elske seg selv og stå for det man tror på, det å fortsette å gjøre det en elsker, og det å ALDRI gi opp!

Å for å sitere RuPaul nok en gang:

IF YOU CAN´T LOVE YOURSELF, HOW THE HELL YOU GONNA LOVE SOMEBODY ELSE?

Violet Chachki, Meg og Valentina

Så når du drar på auditions, casting calls, intervjuer, etc. husk at du ikke skal være noen andre enn deg selv, husk at du er super, og vil få den jobben, roller, etc. som du ønsker kun ved å være deg selv om jobbe hardt for det. For de vil elske deg for at du er akkurat deg.

Husk å sende ”MISSU 5” til 1963 for å stemme på meg til å bli folkets favoritt! Du kan stemme så mange ganger du vil. Jeg blir utrolig glad og takknemlig for hver eneste en av stemmene deres, dere er gull verdt!
(en stemme koster 20 kroner)

Har du lyst til å bli min sponsor /samarbeidspartner. Eller er du en fotograf som er interessert i å ta bilder? Kanskje kjenner du noen som er interessert? Ta gjerne kontakt med meg på mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Sjekk gjerne ut mine profiler på andre sosiale medier, da det kommer mange andre morsomme innlegg der også.
Instagram: Nadiahelena95
Facebook: Official Nadia Helena

Kisses, Nadia Helena!

 

Perfect hair with Goldwell

hr00

Hello everyone!

I want to share with you some of the products I have been using the past weeks. 

Goldwell Norway is one of the sponsors of Miss Norway this year, and we got some great products from them. I received mine at the beauty camp since I have been in the states until then.

They customized our products based on our hairtypes, so before we got them we analyzed our hair to get the products that fits us the best. Not all products is good for all people so they made a really good job finding what's best for you.

I have been travelling a lot this year and by living in different envoirnment, my hair adjust after the climate. So it is important for me to try out products for some time to see if it actually have benefital effects.

My hair is very straight and heavy so it can look a little flat sometimes, so I wished for products that would give my hair some voulme. I also wanted shine and glow.

I have been using the products for 2 weeks now and I am very happy with the result! 

I had a photo shoot with Gonzalo Patricio Valderrama in Botaniks Hage last week.

So here are some of the photos:

 

Sponset Innlegg.

 

 

Du kan ennå stemme på med i Miss Norway ved å sende Missu 6 til 1963 (20kr)

 

Love,

R

 

 

 

 

 

 

Er du den neste Miss Norway?

35433291_10214926532349221_2448944374554296320_n

Konkurransen om å bli Miss Norway 2019 er ikke langt unna – og er det DU som skal vinne den?

Har du vurdert å melde deg på Miss Norway noen som helst gang? Bare hatt en pitteliten tanke om at det hadde vært gøy eller spennende? Så hvorfor melder du deg ikke bare på? Opprett en profil og se hva som skjer? For påmeldingen til Miss Norway 2019 har startet, jeg synes virkelig at hvis du har et ben i kroppen som klør etter å melde seg på så gjør det du! Det verste som kan skje er at du ikke vinner; oh well.. Men vet du hva? Du har faktisk en sjanse til å vinne også!!

Jeg vurderte å melde meg på i 2017, men fikk veldig dårlige tilbakemeldinger fra en bekjent om at det ikke er vits, og at jeg aldri kommer til å komme langt og at det bare er tull… så jeg ot vær, lot en annens mening komme i hodet på meg.. Men i fjor høst kom innlegget opp på facebook igjen ”meld deg på Miss Norway 2018”, også tenkte ”skal jeg ikke bare gjøre det?” og se nå! Etter mye hardt arbeid, en stor del glede, mange hakk med høyere selvtillit og mer selvstendighet så sitter jeg her og skriver til deg som én av åtte finalister i Miss Norway 2018! Jeg har faktisk en åttendels sjanse til å vinne tittelen som Miss Norway 2018, og det er jeg utrolig glad og takknemlig for!

Så virkelig hvis det er en liten del av deg som vurderer å melde deg på, ikke nøl, bare gjør det! Det er ingen andre som har noe med hva du har lyst til eller ikke, for du kan sitte her jeg sitter om ett år og skrive til dine lesere at de burde melde seg på Miss Norway 2020 fordi det er en once in a lifetime opplevelse som du absolutt ikke ville vært foruten!

Linker for å melde seg på er her: https://www.missnorway.org/deltakere/register.html

Husk å sende ”MISSU 5” til 1963 for å stemme på meg til å bli folkets favoritt! Du kan stemme så mange ganger du vil. Jeg blir utrolig glad og takknemlig for hver eneste en av stemmene deres, dere er gull verdt!
(en stemme koster 20 kroner)

Har du lyst til å bli min sponsor /samarbeidspartner. Eller er du en fotograf som er interessert i å ta bilder? Kanskje kjenner du noen som er interessert? Ta gjerne kontakt med meg på mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Sjekk gjerne ut mine profiler på andre sosiale medier, da det kommer mange andre morsomme innlegg der også.
Instagram: Nadiahelena95
Facebook: Official Nadia Helena

Kisses, Nadia Helena! 

When fairytales come true!

elsa

Hey Hey!

Tuesday was such a great night! One of my best in a while. I had planned a Frozen event at Rikshospitalet i Oslo, Where Elsa was supposed to visit all the children’s depsrtments there.

There are several reasons why we did so. (I planned this with Anders, the event coordinator for the kids there). After working with kids for years, and in many cases disabled and sick kids, I know the importance of making a hard day and a Sad day a better day. These kids are going through a lot more than we most likely would ever experince in our life, and their life might be way more limited than a normal kids life. However, kids are kids and they deserve to feel like kids. Also, these kids deserve some special treatment because sometimes we dont know if they will make it to the next day.

About a year ago, I saw a Facebook video where 2 College girls had dressed up as Disney princesses and visited childrens hospitals. It was a big hit! For these kids it was a dream come true. A real Disney princess come to see them. This made the day for many of these kids and it made them belive in their dreams and it gave them hope. Sometimes in situations these kids experinces, you need that hope and positive energy. It can actually help imporve your health. It is actually scientifically proved that positivity and happiness  can affect your Health.

I wanted to bring this idea back from the states to Norway. I am a big fan of Disney and the princesses myself and since I have been doing theater for years I thought this would be perfect. 5 months later and some email back and forth, we were ready to create some Magic in Oslo. 

It was such a success. The prices of the faces of the kids is worth more than everything I owe. To see such excitement and happiness by doing this for them is priceless.

I met this boy in a wheel chair which had been waiting an hour to meet me, refusing to do anything else than see Elsa. Even the doctor had to wait. He couldnt be happier when we came. I experinced this several times - so can you imagine how I felt?

Doing something fairly simple in my eyes and getting all this in return is amazing. I will for sure come back soon and I hope we can go togheter as a crew next time to bring more happiness to these kids.

 

(I would not share any photos of the kids because of privacy reasons)

 

Thank you to Rikshopitalet for the coorporation and for cheering at me in Miss Norway 2018!

If you want to be a part of team becca and work with me send me an email at Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

If you want to vote at me send: Missu 6 to 1963 (20kr)

 

Have a lovely weekend!

R

Radio NRK Vestfold

rebbbb-radio

It was an early morning for me today, because at 7.50 I had a Radio interview with NRK Vestfold. They called me a few days ago and really wanted me in their program. They have been folloeing my journey since January and are very excited about my participation in Miss Norway 2018. 

We talked about my journey in Miss Norway so far, my charity projects in Kenya and my speech at NYU, expectiations around the finale and feedback from people. It was super fun! 

Here is a link to where the interview will be posted later on:

https://radio.nrk.no/serie/distriktsprogram-vestfold/DKVE01014518/14-06-2018

 

If you wanted to vote for me and follow my journey as NRK does. Send a text with Missu 6 to 1963 (20kr)

I am also looking for sponsors and parters, so if you are interested email me at: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Have a lovely Thursday.

Love,

R

Mitt beste treningstips

IMG_5195

//Annonse

Å trene er viktig for helsen både fysisk og psykisk. Det finnes mange måter å trene på, og det finnes en trening for alle. 

Det er en ting som er felles for trening, det er at man trenger riktig utstyr for å få mest mulig ut av en treningsøkt. Jeg har endelig (etter lang tid) funnet meg ett treningsantrekk som sitter godt på kroppen, dette gjør at jeg kan trene maksimalt uten å tenke på at antrekket sklir ned og/eller kryper opp. 

For meg er riktig utstyr kjempe viktig, og trenings klærene fra GoFit sitter godt på kroppen, uten at jeg trenger å knyte eller justere det. I tillegg til dette er settet fra GoFit utrolig fint, og meg og min treningspartner elsker når vi kan matche ute på løpetur. 

GoFit har masse flott treningsutstyr både for dame og for herre, og dere kan se mer av det her: https://gofitsports.no. Så om du ønsker å få mest mulig ut av din treningsøkt klikk gjerne hjem ett antrekk fra GoFit du også! 

Husk! Du kan fortsatt stemme på meg som folkets favoritt, da sender du "missu 4" til 1963.

Dersom DU eller noen du kjenner ønsker å samarbeide med meg send meg gjerne en mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på