fbpx

Helgen

Helgen

Hei kjære lesere!

Jeg har hatt en utrolig flott helg i Oslo. Jeg har møtt noen fantastiske mennesker og fått nye vennskap. Jeg er så utrolig takknemlig for at alt gikk så bra.

På lørdag kl.09:45 startet catwalk-kurset der Klara Szalai er vår coach. Kurset var veldig lærerikt og jeg lærte meg masse som jeg skal ta med meg videre for å forbedre meg. Vi måtte bruke sko med hæler på 12 cm, noe som var litt skummelt i starten. Etterhvert ble jeg vant til det og etter å ha gått i 3-4 timer med høyhælene begynte jeg å kjenne på smertene, men det stoppet ikke meg ????

Etter kurset dro jeg og flere deltakere ut på en restaurant i Oslo for å spise. Det var utrolig morsomt og spennende å bli kjent med de flotte jentene. Jeg var litt bekymret for at jeg ikke skulle få bli godt kjent med dem, men det ble jeg. Kjenner at jeg savner dem litt, men vi holder fortsatt kontakten via internett.

Bestilte også en utrolig fin hettegenser:

 

 

Håper dere for en fin kveld videre!

Jeg er ute etter noen sponsorer, om du og din bedrift (firma) vil sponse meg er det bare å ta kontakt på epost for mer informasjon: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.eller sende meg en melding på FB Klikk her. Dere finner meg også på instagram: Sandrasuka98

 

- Sandra Afriyie Tito

Fotoshoot og Oslo tur på en helg!

7051F044-069F-43EF-B7C3-6E95DB89537C

Hei!

 

Denne helgen har vært hektisk men veldig morro! Det startet med at jeg hadde en Fotoshoot på Fredag med Fredrikstad Foto, må si jeg ble veldig imponert over innsatsen! Vi skulle egentlig ta noen tøffe bilder men så fant jeg det store flotte tyll skjørtet som jeg bare måtte prøve, og da endte vi opp med masse flotte bilder! Men de tøffe bildene skal jeg også fått tatt en dag, det er jo gøy å kunne se forkjellige stiler og bare prøve seg fram.

 

Det å ta Fotoshoot er veldig mye samarbeiding mellom fotografen og modellen, om begge hjelper hverandre så blir bildene så mye bedre og det å ta noen bilder som gir liv og bevegelse det syns jeg blir veldig fint.

 

På fredags kveld samme dagen jeg tok Fotoshoot så dro jeg til Oslo for å møte deltakerne fra Miss Norway, vi dro ut og spiste og hadde det kjempe koselig, vi la oss tidlig for at vi kunne gjøre oss klare for lørdagen, da skulle vi øve oss for catwalken, intervju og mye mere! jeg kjøpte også en Miss Norway genser der jeg kan feste på alle sponsorene mine. 

 

Så dro jeg hjem til Fredrikstad lørdags kveld for å legge meg tidlig igjen fordi jeg skulle ta en til Fotoshoot på søndag morgen, da syns jeg bildene ble helt magiske! Det må jeg bare inndrømme, så tusen takk til Fredrikstad Foto og sminkøren som gjorde en veldig naturlig og fin look som passet perfekt til innsendingen av Miss Norway . 

 

Jeg legger ut litt av de bildene fra første Fotoshoot, tenkte legge ut flere av samme Fotoshoot fordi vi tok så mange fine bilder så følg med!

 

 

 

 

Tiara's In LA

Photo: Golldsmith

Tilbake i Bodø igjen! Det har vært mye fram og tilbake den siste tiden med reising, men i februar flytter jeg mest sannsynlig til Oslo for en liten periode. Har aldri bodd der før, men jeg har jo brukt ganske mye tid der mtp. møter og photoshoots - så jeg er helt sikker på at det blir veldig bra!

I tillegg har jeg en god del venner som bor der, og det er alltid viktig å ta vare på gode vennskap. Det er vanskelig å skulle være så mye borte fra de som betyr mest for deg, men det er liksom sånn det har vært siden jeg var 17 - så nå blir det bra å kunne bruke litt mer tid sammen. I tillegg er det jo litt mer som skjer der i forhold til her hjemme, og det er jo alltid et pluss det også!

Hjelperne- ett lys i tunellen

26233677_1684571704897723_4265454119131252378_o

Igår var en fantastisk dag, jeg var nemlig tilbake på utdeling igjen. Jeg har savnet det så mye. Jeg synes det er utrolig givende å være med å gi klær og mat til mennesker som trenger det, ikke bare fordi det er den rette tingen å gjøre, men jeg får så utrolig mye ut av det. Jeg synes det er så utrolig viktig å jobbe for at alle skal bli behandlet likt, og hjelperne hjelper meg mot det målet. 

For dem som ikke er kjent med hjelperne:
Hjelperne er en organisasjon som er ute en gang i uken for å gi ut klær og mat til mennesker som gjerne ikke har så mye. De gir ut klær og mat som har kommet i donasjoner fra både privatpersoner og bedrifter. De/vi knytter også relasjoner til menneskene og har en viss mulighet til å hjelpe dem dersom de trenger noe, eller dersom de bare vil snakke.

Jeg begynte kvelden på lageret og sorterte klær, og ligge frem det vi skulle ha med oss for kvelden både av varme klær og vanntette klær, noe som brått er nødvendig i været som er i Bergen. Når maten var ferdig, og klærene var pakket dro vi ut for å dele ut klær, mat og hygiene produkter. Det var mange folk å innom igår, både kjente og nye. Jeg fikk satt av en god prat med fler av dem og det var så mye takknemlighet og kjærlighet. 


Jeg synes det er helt utrolig...
De er så takknemlig, fordi de har ikke så mye, så igår da jeg ga ut noen gamle tynne hansker til en dame så kastet hun seg rundt halsen på meg, og plantet ett kyss på kinnet mitt fordi hun ble så glad. Jeg synes ærlig de har så mye å lære oss om takknemlighet, de skjuler ikke takknemligheten sin helt uavhengig av hva de får, alt bare gjør dem skikkelig lykkelig. Det som er så fint er at vi gir ut ting som andre ikke lenger hadde bruk for, og dette er noe som de får så stor nytte av. Jeg synes det er så fint å jobbe med en sak som gir meg så mye tilbake i form av takknemlighet og lærdom, for det er ikke til å legge skjul på at jeg lærer mye både om mennesker og forskjellige ting når jeg jobber med en så sosial sak. Jeg er kjempe takknemlig for at jeg får muligheten til å jobbe med denne saken, og ikke minst at jeg får lov til å videreformidle denne fantastiske saken til dere. 

Hjelperne leter forresten etter noen som kan sponse dem med småbeger som vi kan fordele forskjellige hygiene produkter som shampoo og slikt oppi, dersom du vet om noe eller kan sponse med dette selv gjerne kontakt meg på: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

 

Sunt hår - mitt beste tips!

Naturlig makeup look - annerledes hår!

Jeg elsker at det er så enkelt å gjøre så mye forskjellig med håret mitt. Jeg hukser jeg alltid brukte å tenke at det var så kjedelig og flatt. Det har endret seg nå, mest sannsynlig fordi jeg tar bedre vare på håret mitt. Mitt beste tips - ikke vask det så ofte! Vasker du det ca hver dag sliter det veldig mye på håret ditt. I begynnelsen vil du mest sannsynlig merke at håret ditt ser mer greasy ut, men det er bare fordi du har gjort det til en vane å vaske det så ofte. 

Ikke slutt å vask det selvfølgelig, men kutt ned! Etterhvert vil du merke at det ser mye friskere ut. 

Jeg er vel egentlig ganske kreativ og endrer håret mitt ganske ofte - krøller det, sletter det... Og til tross for det holder det seg mye bedre enn det har gjort tidligere! 

Fra Sneakers til Høye Hæler

26754368_10213694573151011_223984555_n

Give a girl the right shoes, 
and she can conquer the world.

– Marilyn Monroe

Snart er dagen her, der alle vi deltagere skal møte hverandre; det blir utrolig spennende! Gleder meg masse til å møte alle de andre. Men vi skal jo ikke møtes bare for å henge. Vi skal jo på catwalk kurs. Der vi skal gå i høye hæler i flere timer!

Jeg går ikke så ofte i hæler; det er evt. til spesielle anledninger som når jeg skal i bursdag, bryllup, på teater eller lignende. Og selvfølgelig når jeg skal på photoshoots. Uten om det er jeg mer glad i sneakers. Har sneakers i mange forskjellige farger, slik at de passer til de forskjellige outfitsene mine, hihi.



Meg i sneakers VS meg etter å ha gått i hæler i flere timer

Til catwalk-kurset kan vi jo ikke ha hvilke som helst hæler, vi skal ha 12 centimeters høye hæler! Jeg målte de jeg hadde hjemme og de jeg hadde var alt mellom 9-11,5 cm! Så jeg måtte ut og jakte på hæler, for det er ikke lett å finne noen som er så høye.. Men jeg var heldigvis ikke alene – jeg dro sammen med Susanne som også er deltager i år. Vi ble kjent under introduksjonskurset i høst og har hatt kontakt siden da. Vi har støttet hverandre de siste månedene så det var utrolig hyggelig å endelig kunne møtes!



Her er Susanne og jeg med våre splitter nye 15 CENTIMETERS HØYE HÆLER!!!!

Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

– Marilyn Monroe

Har du lyst til å bli min samarbeidspartner. Eller kjenner du noen som er interessert?
Ta gjerne kontakt med meg på mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Du kan også kontakte meg på sosiale medier:
Instagram: Nadiahelena95
Facebook: Official Nadia Helena

Kisses, Nadia Helena!

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på