fbpx

Vil du vite når finalen er? Hør her!

Vil du vite når finalen er? Hør her!

Heisann!


For en travel uke! Hele forrige helg gikk nesten til bare misse aktiviteter. Videopresentasjon og missekurs. Søndagen som jeg tidligere skrev i et blogginnlegg, skulle jeg på SHOWWALK kurs! Og gleda meg så mye, men endte opp syk. En syk miss. Ikke bra.

Tida går jo så utrolig fort! Nå er allerede 1 uke gått, å SHOWWALK kurs nærmer seg! kun 1 dag igjen! Hele uken har jeg hatt Tverrfagelig prøve eksamen. Oppgaven har jeg faktisk brukt hele uka på å endelig er det bare noen få ting igjen, så er jeg ferdig! bare med den skriftilige delen da... Muntlig går greit, For jeg er flink til å prate mye... ehhheh. Uten om skole har jeg også klart å skaffe meg 1 sponsor! Peppes Pizza Hamar (der jeg jobber) Vil sponse meg! Så da kommer det noen blogg innlegg om dem etterhvert. Viste du at Peppes ikke har bare pizza? Det kan du få lese om ikke så lenge!

Jeg har også fått tilbake melding fra 2 andre bedrifter, Så får vi se om jeg får fler samarbeidspartnere. Jeg skal si at jeg setter utrooooolig mye pris på hver eneste sponsor jeg vil få.  Spennende! Men Ikke nok med det, var jeg på Radio Intervju med Gøran kristiansen fra Radio Exact Hamar. Kjempe koslig å få være en del av radiosendingen. Tusentakk! 

Viste du at vi deltakere har fått vite datoen for finaleuttaket? Du kan få høre av meg på Radio'n! :) Sjekk ut!

b2ap3_thumbnail_okokokok.jpg
Jeg må si at jeg misliker stemmen min veldig på radio, Høres ut som en liten kidd. Men ja vi sier den er søt. hehe. Men bort i fra det da, så håper jeg alle dere lesere vil følge med videre på konkurransen for det er nå det skjer!  Før jeg avslutter innlegget for idag, vil jeg nevne Mitt 2-Intervju denne uken med Hamar Arbeiderblad. Den kan dere få lese om ikke så lenge!

Ha en fantastisk dag videre, Og GOD helg!

- Fatimah

 

 

Resultat med LDM-Studio

Resultat med LDM-Studio

 

Heihei!


På søndag tok vi bilder med LDM- studio på kurset, de sto for makeup og foto. De er et veldig hyggelig og morsomt par som gjorde det gøy og stå bak kamera og samarbeide med dem for best mulig resultat. Selv ble jeg veldig fornøyd!

Her er bildene fra shooten! :)

b2ap3_thumbnail_LDM-STUDIO-IMG_0505.jpg

 

Hair and makeup: Lenka Micekova 

Foto: Juraj Micek

De siste dagene har jeg satt av veldig mye tid til å fokusere og jobbe med konkuransen. Vi har endelig fått vite datoen (!!) når finalistene blir valgt ut og dagene går så utrolig fort. Selv om jeg har kommet godt inn i dette, har jeg fortsatt mye og gjøre igjen. Men det er deilig at bildene begynner og komme på plass! Next blir avisoppslag og radio intervju med Nrk Mp3.

So stay tuned!

 

b2ap3_thumbnail_LDM-STUDIO-IMG_0527.jpg

Foto: LDM- Studio

Finaleuttak, trening og amnesty.

Finaleuttak, trening og amnesty.

Foto: Steinar Dahl

 

Hei,

 

Nå er datoen for finaleuttaket kommet. 15 april er den store dagen da noen heldige finalister blir valgt ut og får lov til å stille i finalen. Frem til da er det fullt kjør med masse forberedelser. Presentasjonsvideoen skal ferdigstilles og kommer ut her den 10 april, da får du bli bedre kjent med meg og du får også et innblikk i den vakre byen jeg er født i. Jeg skal også booke photoshoot for å ta resten av innsendingsbildene og frem til da blir det mye trening.

 

Jeg har også begynt å trene på treningsstudio for å få maksimalt med resultater, ettersom hjemme trening ikke helt holder for meg da det blir for lett. Men med en flink kusine som hjelper meg med de forskjellige øvelsene, så går det veldig bra så langt.

 

Jeg har også vært så heldig å bli tatt inn i en Amnesty ungdomsgruppe. Amnesty jobber med menneskerettigheter og skaper oppmerksomhet rundt forskjellige brudd på menneskerettighetene i hele verden. Gleder meg veldig til å delta på mitt første ordentlige møte med de. Var nemlig på vei til møte på tirsdag men klarte å gå meg vill, så kom dessverre ikke frem før møte akkurat var over, men fikk en liten introduksjon på hva de drev med. Dette blir gøy! J

 

 

Miss Universe Norway - Semifinale

Miss Universe Norway - Semifinale

Hei alle sammen!

 

Jeg ble så utrolig glad når jeg leste at jeg var en av 50 jenter som var valgt ut til semifinalen i Miss Universe Norway! Jeg så ikke dette før i går, fordi mailen hadde havnet i "søppelpost". Dette var bare helt utrolig dumt, så jeg sendte svar om at dette hadde skjedd og om jeg likevel kunne være med videre! Jeg fikk svar nesten med en gang om at dette kunne være mulig dersom jeg forpliktet meg til det som må til for å være med videre!  

 

Dette vil jeg så absolutt gjøre! Jeg gleder meg masse til denne reisen videre med både kurs, sponsing, møte andre påmeldte osv.. Så jeg håper dere vil titte innom bloggen min en gang i blant, også vil jeg såklart titte innom deres også!

b2ap3_thumbnail_Skjermbilde-2015-03-19-kl.-09.00.05.png

Bilde fra en tur rundt Sognsvann

Dette blir kjempe bra! 

 

- Sara E.

Litt om meg selv

Litt om meg selv

Hallo J

Jeg tenke at jeg kunne begynne med å skrive litt om meg selv!

 

Jeg er da en jente på 18 år og kommer opprinnelig fra Polen. Jeg har bodd i Norge i nesten åtte år og synes at det er veldig gøy å bo her. Norge og Polen er to ganske forskjellige land, med forskjellig kultur og det er gøy å kunne oppleve forskjellene. Jeg går på forskelinja på Drammen vgs i Drammen(hehe). Det er en veldig bra skole, med et utrolig bra miljø.

Jeg er veldig glad i å lese bøker og trene. Jeg liker jo selvfølgelig også å være med venner og familie.

Tre FunFacts om meg:

-Jeg skal ikke bli forsker selv om jeg går på forskerlinja J hehe

-Jeg har en katt som er jente og heter RAMBO

-Jeg liker ikke brus 

 

Hilsen Aleksandra 

Voxlo radio

Voxlo radio

I går var jeg på intervju hos Voxlo radio. Dette er en ny indisk digital radio kanal i Norge som opprinnelig har blitt drevet fra England. Her skal de starte med noe som heter Motivational Monday som sendes i fra Oslo hver mandag mellom kl 9 og 11. De inviterer inspirerende mennesker på intervju og snakker om deres journey, hvordan det hele startet og hva som skjer videre og slikt. Dette var kjempe spennende og intervjuet gikk veldig smooth. Det ble tatt opp og sendes førstkommende Mandag. Hadde det vært live hadde jeg nok vært litt mer nervøs men jeg ser frem til å være på noen live radio intervjuer.

I dag skal jeg til London med tre venniner! Gleder meg så mye! Det blir shopping og masse morro!

 

Ønsker alle en fin uke og helg <3

 

 

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på