fbpx

Overalt!

Hei dere!

I går natt så la jeg jo ut et innlegg om at jeg hadde fått over 100k lesere på artikkelen om meg som ko ut på NRK P3! Det i seg selv er jo ganske stort og veldig gøy. Jeg har tidligere nevnt flere ganger at for meg så er det helt fantastisk å ikke bare komme på lokalaviser men også riksaviser. Nemlig fordi jeg får spredd budskapet mitt enda mere!

Noe som jeg synes er litt gøy er at jeg får bilder av beskjente der de har fått opp artikkelen på nyhetsfeeden sin på Facebook! De sier at det er sikkelig gøy å bare plutselig få annonser fra de største avisene i Norge, åsså er det mitt fjes på annonsen. Altså jeg synes det er helt sykt jeg hahah at mitt fjes er på en av Norges største aviser! Jeg er utrolig stolt av meg selv for å kunne nå ut og skape interesser hos mediehus som allerede har tusen andre ting å skrive om!

Siden artikkelen kom ut har den blitt delt på 3 av NRK sine sider:

Nrk Nyheter

Nrk P3

Nrk underholdning

Så her kan dere se den overalt haha!

Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Siden sist

Skjermbilde-2021-05-22-kl.-21.00.32

 

Hei dere!

Husker dere at jeg var på røde kors kurs tidligere i år? Det var for å lære meg litt forskjellig da jeg skulle være frivillig for de her i Molde. Jeg skulle være leksehjelp for flyktninger. På grunn av corona så venter jeg fortsatt på den dagen jeg kan starte med det. De har tatt prosjektet litt på pause til tider. Men jeg har jo vært gjennom kurs så det betyr jo at så fort de startet på at i Gjen så er jeg 100% velkommen og det gleder jeg meg veldig til!

I mellomtiden så vil jeg gjerne gjøre noe sammens med de da arbeider deres er utrolig flott. De redder utrolig mange liv både fysisk og psykisk. Røde kors er overalt til vær tid og tilgjengelig! De har et fantastisk innkluderende arbeid.

I samarbeid med de så har jeg laget denne innsamlingen som dere kan bidra til. Det hjelper røde kors å fortsette sitt fantastiske arbeid og ha enda flere oppdrag og prosjekter! Tenk på at så mange mennesker er med på dette, og nå kan du også det!

Du kan hjelpe ved å enten bidra med en sum, dele videre eller lage din egen innsamling!

Tusen takk på forhånd<3

Her kan du gi ditt bidrag:

https://minaksjon.rodekors.no/2756

Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Våknet til dette!

God morgen  

Rett etter skolen ringte hyggeligste Henrik meg fra Haugesund Avis og gjorde et telefonintervju.

Han spurte meg om tankene rundt finaleplassen min i Miss Norway. Her kan du lese artikkelen.

Jeg setter så utrolig stor pris på at han tar seg tid til å skrive om meg. Han intervjuet meg rundt klokken ni og fikk publisert artikkelen allerede to timer etter! Må si jeg er imponert over hvor effektivt og bra Henrik jobber.

Blir alltid like glad når jeg snakker med Henrik, siden jeg vet at han er veldig travel som journalist i Haugesund Avis.

Media blir jo kalt den fjerde statsmakt, så jeg er takknemlig for at han vil skrive om meg.

Ha en fin morgen videre så snakkes vi♡♡

Ta gjerne kontakt på:

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

Instagram: turidstromfors 

Intervju om vaksine

Heia

 

 

I går hadde jeg et intervju med flinkeste og Daniel som skrev om vaksinen og hvordan prosessen rundt det hele er. Vet mange er så skeptiske på dette, så å sette søkelyset mot dette er noe vi fant ut at kunne være smart. Midt i en pandemi er man jo bestandig på søkeren etter kunnskap og gjerne fra folk som har vært igjennom for eksempel vaksine. Jeg snakket med mange rundt meg før vaksinen ble satt, noe jeg tipper flere ønsker å gjøre. Så vi hadde et fint intervju om vaksinasjonen og hvordan prosessen rundt det hele er.

 

Håper dere får en fin dag videre! Gjerne spør om dere lurer på noe! Send gjerne en melding på IG til @noraemilien <3

 

 

Klem

 

 

Dere kan lese artikkelen her

https://www.extraavisen.no/nakken-har-tatt-sin-forste-dose/

Noen tanker

Støtt de sultrammede i Sør-Sudan!

 

 

 

Folket i Sør-Sudan trenger din hjelp. Bli med oss og gi nødhjelp i dag! 

En nødhjelpspakke til en famile på fem personer koster 622 kroner.
Nødhjelpspakker til 10 familier koster 6220 kroner 

I Sør-Sudan kjemper nå 6 millioner mennesker hver dag for å finne mat.
Det er nesten halvparten av landets befolkning. 1,7 millioner opplever ekstrem sult, og står
på randen av hungersnød. 

Aldri før har så mange sørsudanere vært rammet av ekstrem sult og matmangel.

Norsk Folkehjelp jobber med dette og deler ut mat, såkorn og annet overlevelsesutstyr til hundretusener av mennesker årlig. De jobber nå på
spreng for å nå ut til flest mulig. Nødhjelpspakkene som deles ut inneholder korn, linser, erter, olje og salt. 

Nå er de avhengig av nødhjelp for å overleve! Dette kan vi sammen samle inn penger til, og jeg håper du vil bidra med å donere i den digitale innsmalingsbøssen på linken under!

 

https://minaksjon.folkehjelp.no/5702

Tips i hverdagen

Hei! Tenkte å dele noen tips med dere! Disse tipsene handler om hvordan man får bedre struktur i hverdagen sin. Så har noen små ting på lager som jeg håper dere også bruke.  

 

 

Skriv ned alt du skal gjøre i en kalenderbok. Anbefaler virkelig dette! Man får på en måte lagt vekk alt stresset rundt det å huske på hva man skal gjøre hvilken dag osv.

 

 

Legg rutiner på når du skal gjøre ting. Mange planlegger ofte når de skal starte med ting, men anbefaler virkelig å planlegge når du skal ta pauser eller legge det vekk også! Da klarer man kanskje å yte det lille ekstra når man setter seg ned med det man skal gjøre.

 

 

Legg inn tid til noe positivt også! Jeg tror personlig det er veldig viktig å legge inn noen positive ting i løpet av dagen eller uken. På den måten har man alltid noe å glede seg til! Noe som er sååå viktig!

 

 

Døgnrytme og søvn dere! Det er så utrolig viktig med nok søvn! Om man ikke sover nok så reduserer man hele dagen og dens effektivitet. Så forsøk å legg opp døgnene slik at du legger deg og står opp til samme tid.

 

 

<3<3

 

Stor klem så snakkes vi

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på