fbpx

Dose 1

Heiii!

 

Da er første dose med vaksine satt, og det gikk overaskende fint. Jeg er en av de som ikke er så veldig fan av sprøytestikk, men dette gikk helt supert. Damen som satte den, var veldig flink og man kjente nesten ikke stikket. Og herlighet for et fantastisk bra system Trondheim har ordnet på vaksineringen! Alt går på skinner, og man får hjelp til å finne frem overalt og man føler at man er i trygge hender. Ting fungerer rett og slett utmerket.

 

Men til spørsmålet jeg har fått en del ganger de siste dagene – bivirkninger. Jeg skal være helt ærlig med dere her. Den eneste bivirkningen var at armen ble noe øm noen timer etter vaksinen ble satt. Ikke noe mer enn det! Er også flere som har lurt på om man blir uvel eller kvalm osv.… for min del kjente jeg ikke noe på dette. De vennene av meg som også har satt dose én, forteller akkurat det samme.

 

 

Stor klem <3

En koselig kveld

Hei dere!

 

I dag har vært en utrolig koselig kveld! To venner og meg møttes for å bare henge litt sammen i kveld. Helt uten noen plan på hva kvelden ville bringe. Det er slike kvelder man setter så enormt stor pris på! Det å bare være med folk og kjenne på den gode vibben som henger i lufta. Så blir det bestandig mye latter med disse to! Og som vi alle vet – en god latter forlenger livet! Så vi ble sittende å prate i timesvis og bare kose oss i hverandres selskap. Utrolig koselig og en kveld man lever lenge på!

 

Stor klem så snakkes vi <3

Mye som skjer

Hei og god kveld dere (eller natt er det vell) ♡ I kveld har jeg fått et nytt presseoppslag og èn mediekanal som har publisert finalevideoen min i Miss Norway! Gleder meg til å dele dette med dere i morgen. Det er mye som har skjedd i dag med presentasjon på moteskolen, ny eksamensoppgave og ellers mye kontorarbeid. Jeg sørger for å også ta meg litt fritid da det er like viktig som å jobbe. 

Selv synes jeg det er avgjørende å stoppe opp og tenke godt over alt som skjer rundt deltakelsen min nå i Miss Norway. Det er mye omtale om meg i lokal media både på radio og i avis, derfor bruker jeg tid til refleksjon.♡ 

Det er egentlig veldig uvant at jeg plutselig har nyhetsverdi i pressen. Jeg er utrolig takknemlig for at min deltakelse i Miss Norway gir meg denne unike muligheten for synlighet.

Tusen hjertelig takk til alle dere som er med å støtter meg og hjelper meg på veien. Dere betyr mye♡ 

 

Ta gjerne kontakt på:

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

Instagram: turidstromfors 

Facebookside: Turid Strømfors for Miss Norway 2021 

 

Må filme på nytt!

Skjermbilde-2021-05-27-kl.-08.21.42

Hei dere!

Husker dere at jeg sa jeg jobbet med et prosjekt der jeg skulle lage en video til en nettavis? Jeg ble jo egentlig ferdig med det på lørdagen og var ganske klar for å sende videoene til de. Jeg var super fornøyd med hvordan klippene så ut faktisk, de var helt perfekte og akkurat slik jeg ville ha de. Budskapet mitt ble formidlet godt!

Men så skjedde det noe... det jeg hadde filmet ble faktisk borte! Jeg glemte jo selvfølgelig å lagre det slik jeg måtte lagre det for at de skulle kunne legge det ut. Det er så typisk meg hahah jeg hadde sikkert tusen ting å tenke på da jeg skulle lagre den videon men men slik er det nå bare!

Så framover nå så skal jeg prøve å finne en dag det passer å filme klippene på nytt. Jeg ser egentlig for meg at det kan passe nå i helgen. Jeg har jo lyst til å ordn meg litt haha ikke se helt ut som en uteligger på klippene liksom. Men i dag og i morgen har jeg i all fall ikke tid siden jeg er fullbooket med skole, jobb og miss Norway møter!

Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

En god sak

Hei dere!

 

Etter tips fra en venn har jeg bestemt meg for å bli blodgiver! Takket være blodgivere kan tusenvis av nordmenn hvert år overleve alvorlige sykdommer som kreft, kompliserte fødsler og skader. Dette er virkelig noe som kan redde mange liv, og en sak man absolutt burde få opp øynene litt ekstra for. Visste du at en halv liter med blod kan redde så mye som 3 liv? Hvor fantastisk er ikke det? Om du kan tenke deg og gjøre det samme anbefaler jeg deg å sjekke ut linken under her <3

 

  

https://www.rodekors.no/gi-blod/bli-blodgiver/

 

 

 

 

 

Håper dere får en fin kveld videre så snakkes vi i neste innlegg!

Klem!

 

 

Over hundretusner av lesere!

Skjermbilde-2021-05-22-kl.-14.57.47

Hei!!

okey så jeg er i sjokk!! For ikke så lenge siden så fikk jeg meldig fra journalisten som skrev saken min på nrk om at det var en toppsak!

jeg synes jo det var utrolig gøy å få være på forsiden. Det er jo NRK! Ikke hvem som helst får den muligheten liksom.. så det skal sies! Jeg er superttakknemlig for at jeg fikk den muligheten!

men for enda kortere tid siden så fikk jeg enda en ny melding! Da hadde han skrever at artikkelen hdde blitt lest av over 100k mennesker! DET ER JO HELT SYKT.

altså, det er en ting å være i lokal avisa, og en ting å klmme i riksavis, men det at så mange mennesker faktisk har lest saken! Wooow, jeg får nesten (bare litt nesten hahah) samme følelsen som da jeg var på debatten, selv om det va enda sykere!

Det er i all fall kjempe gøy at så mange har lest artikkelen og blir kjent med meg og min deltakelse! At mange følger med trenger jeg nå fremover, spessielt når det snart går an å stemme på oss deltakere!

100k!!! Wow så gøy hjahah!

Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på