fbpx

Endelig fikk jeg dele ut godteriposene

Hei, i går var jeg med på noe som jeg har ventet lenge på!

Foto: Stig Repstad 

For de som kanskje ikke vet så har jeg lagd godteriposer på Matsentralen Sør til barnebursdager som arrangeres av frivillige organisasjoner. Mange barn får ikke feire bursdagen sin fordi pengene ikke alltid strekker til. Det kan være dyrt å holde en barnebursdag, og det er ikke alle som har kapasitet til å stelle i stand til et slikt arrangement. Derfor arrangerer frivillige organisasjoner bursdager for disse barna. For å gjøre dette er de avhengige av støtte fra andre organisasjoner og donasjoner<3

(Bilde: Detektiv-bursdag)

Godteriposene jeg har blandet sammen fikk jeg i dag delt ut i en barnebursdag. Dette har vært et mål siden første gang jeg kom på Matsentralen Sør, å delta på en barnebursdag for å se hvor godteriposene faktisk ender. Jeg synes det var skikkelig koselig, og alle lekte og hadde det moro<3 

Først ble maten servert, deretter var det lek og kanonball. Så kom endelig desserten og pakkene, og til slutt var det disko og lek igjen. Musikken var høy og en gjeng med gutter løp rundt storfornøyde. Før de skulle gå fikk de med hver sin lille godteriposer, som jeg endelig kunne få dele ut til dem. Ressurssenter unik har så utrolig mange leker og aktiviteter, at de visste ikke helt hvor de skulle gjøre av seg. Denne bursdagen er noe de sent vil glemme<3 

Det som jeg synes er så fantastisk er at dette er for alle som skulle ønske å feire bursdagen sin her. Både de som har kapasitet til å betal bursdagen og de som ikke har penger til det. Alle kan feire en uforglemmelig bursdag på ressurssenteret unik. Noe som også er veldig spennende og kreativt er at de har forskjellige temaer som detektiv, disko,   rulleskøyter og crossminton. Siden jeg har taushetsplikt kan jeg ikke dele noen bilder fra selve bursdagen av barna (annet enn det som organisasjonen har delt på sosiale medier), men kun vise til hvordan bursdagen er stelt i stand:))

Kontaktinformasjon: 

Adresse: Elvegata 7 4608 Kristiansand 

Telefon: 911 34 091

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Facebook: https://www.facebook.com/ressurssenteretunik 

 

Om du ønsker å arrangere bursdag hos ressurssenteret for ditt barn, så er det bare å kontakte dem:)))

 

Ønsker du å stemme på meg i Miss Norway 2020, kan du sende "MISSU 13" til 1963<3 Jeg er utrolig takknemlig for hver eneste stemme som kommer inn, og det gjør en stor forskjell. En stemme koster 20kr, og det er lov til å stemme flere ganger<3
 

Hvis du eller noen du kjenner trenger markedsføring, send gjerne en Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Følg meg også gjerne på sosiale medier:

Facebook:https://www.facebook.com/Sunniva-Veien-til-Miss-Norway-2020-106564227452195/?eid=ARCCHxSARpslywV2NUUyEzA73CBcPdthARQa7shg3CKIRIFa5JLw4la-hhT8b9Mj4_v5geDaUR0k-D16

Instagram:https://www.instagram.com/sunniva3/  

  

Fotoshoot ute ved Høynessjøen

Hei alle sammen!

 

Var ved Høynessjøen sammen med Karin Marie Nornes og tok noen bilder for et par dager siden. Det var en liten kuling fra sør så vinden var utrolig sterk! Nærmet seg rett og slett stiv kuling. Heldigvis var det stor sol på himmelen, derfor valgte vi alikevel å ta bilder.

Her er noen av bildene.

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Utrolig fornøyd med bildene. Tusen takk Karin Marie!

 

Det er enda åpent for å stemme på meg. Setter så utrolig stor pris på hver eneste stemme.

SMS: MISSU 3 til 1963

(20kr pr stemme)

 

Klem Andrea Nicole <3

Ps: Hvis du eller noen du kjenner ønsker å samarbeide, ta gjerne kontakt.

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Mob: 90804231

Bingokanalen

Hei alle sammen!

 

I dag skal jeg fortelle dere om Bingokanalen og hva dette går ut på.

Her er bilde av oss i bingobanden hehe. 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Hver eneste onsdag er det bingo kl. 20. Da er det alltid 7 faste lykketall, 25 000 i vanlige premier og hele 100.000 i Jackpot!

Jackpoten går også utrolig ofte!

Bingo foregår på DAB-radio, nettradio og på bingokanalen sin facebookside.

https://www.facebook.com/bingokanalen

Joar Levemann fra Fjorden Cowboys er det som styrer showet hver onsdag.

På dette bildet er Joar til venstre for meg og Leif Einar også kjent som Lothepus til høyre for meg

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

 

Vi har laget en del reklamefilmer. Legger ved lenker til noen av de under her:

 https://www.youtube.com/watch?v=1lE5rjgYW7Q

https://www.facebook.com/bingokanalen/videos/2732034540458248/

https://www.facebook.com/bingokanalen/videos/917815705407301/

https://www.facebook.com/bingokanalen/videos/319331349233317/

https://www.youtube.com/watch?v=S6mBhFrWLbI

https://www.facebook.com/bingokanalen/videos/1457615137773028/

 

Lite backstage bilde fra da vi filmet i mai. Gleder meg til neste gang!

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

 

Instagram har vi også. Den heter @bingokanalen og vi setter utrolig stor pris på om dere følger den.

 

Bli med å spill bingo da vel! Det er utrolig gøy og spennende hver eneste gang.

Bingo Bongo!

 

Er fremdeles mulighet for å stemme på meg.

SMS: MISSU 3 til 1963

Ingen beskrivelse er tilgjengelig. 

Foto: Karin Marie Nornes

 

 

Klem Andrea Nicole <3

Ps: Hvis du eller noen du kjenner ønsker å samarbeide, ta gjerne kontakt.

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Mob: 90804231

Dyrenes beskytter Aust-Agder

Hei og god kveld dere<3

I går ettermiddag fikk jeg hilse på noen søte og lekene katter, hos dyrenes beskytter Aust-Agder. Jeg kjørte nemlig til Arendal etter at jeg var ferdig på jobb, og fikk en kjempe fin tid sammen med de forskjellige kattene. Noen hadde nettopp kommet inn, mens andre hadde vært der en god stund. I året blir det adoptert bort flere hundre katter fra dyrenes beskytter Aust-Agder, og de gjør en fantastisk flott jobb. Det var derfor veldig fascinerende å se hvordan kattene hadde det, høre om arbeidet og ikke minst leke med dem<3

(Hehe ikke helt lyst å klemme:))))

Dyrenes beskytter er en frivillig organisasjon som får støtte fra donasjoner gjennom vipps, Facebook og grasrotandelen (tipping). Alt av kostnader går til katter som trenger mat, utstyr og veterinær-behandlinger. Alle som arbeider og hjelper til med kattene, gjør det av frivillig lyst og trives godt med det. Det er mange katter som blir født ute eller havner i naturen på egen hånd, derfor tar dyrenes beskytter Aust-Agder hånd om kattene som blir ringt inn<3

Det var en utrolig koselig ettermiddag, og det er ikke ofte jeg er med så mange katter på en gang. Alle hadde ulike personligheter, som var veldig vittig:) Ønsker du deg katt eller kattunger så er det absolutt en plass du kan kontakte for å gi en katt et kjærlig hjem. Hvis du ønsker å bli frivillig eller møte de søte kattene, er det også muligheter:) 

Sjekk ut nettsiden deres for mer informasjon: http://www.dbaa.no 

 Håper Søndagen deres har vært rolig og fin<3

 

 

Ønsker du å stemme på meg i Miss Norway 2020, kan du sende "MISSU 13" til 1963<3 Jeg er utrolig takknemlig for hver eneste stemme som kommer inn, og det gjør en stor forskjell. En stemme koster 20kr, og det er lov til å stemme flere ganger<3
 

Hvis du eller noen du kjenner trenger markedsføring, send gjerne en Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Følg meg også gjerne på sosiale medier:

Facebook:https://www.facebook.com/Sunniva-Veien-til-Miss-Norway-2020-106564227452195/?eid=ARCCHxSARpslywV2NUUyEzA73CBcPdthARQa7shg3CKIRIFa5JLw4la-hhT8b9Mj4_v5geDaUR0k-D16

Instagram:https://www.instagram.com/sunniva3/  

Bilder i brudekjole

Hei alle sammen!

 

Tidligere i August var jeg med på å stå modell for en dame som ønsker og selge brudekjolen sin. 

Personlig synes jeg kjolen er helt nydelig! Elsker at den er så lang og alle de perfekte detaljene på den.

Bildene tok vi på Sandvesand. Det var en overskyet dag, men vi fikk mange bilder som viste kjolen utrolig bra!

Her er noen av bildene:

Fotograf: Tina Stava

 

Det er enda mulighet for å stemme på meg!

Hver stemme teller så utrolig mye og jeg setter stå stor pris på hver og en.

SMS: MISSU 3 til 1963

(20kr pr stemme)

 

Klem Andrea Nicole <3

Ps: Hvis du eller noen du kjenner ønsker å samarbeide, ta gjerne kontakt.

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Mob: 90804231

Full gang med pakking

2

Nå har jeg begynt å pakke til England. Jeg reiser på mandag.

Jeg må dessverre være i karantene når jeg kommer der, fordi jeg mellomlander i et land og ikke flyr direkte til England.

Jeg er veldig spent og gleder meg utrolig mye til mitt nye eventyr starter i England!

Jeg har allerede snakket med den ene læreren min. (Som er utrolig hyggelig dame.) Og jeg syns utifra det jeg har hørt kommer det til å bli veldig annerledes for meg å lage min egen kolleksjon igjen. Siden de jobber veldig ulikt enn det jeg lærte her i Norge. Men jeg er klar for en «ny utfordring» og jeg gleder meg utrolig mye til skolen starter.

Jeg skal bo på campus, med andre studenter. Som også komme til å bli veldig ulikt for meg og nytt, siden i Oslo bodde jeg alene i leilighet. Men jeg gleder meg til å møte nye mennesker og bli kjent med et nytt land.

Når det kommer til videre i livet mitt, tror jeg etter min bachelor i England, at jeg blir der og tar Master. (Men det er 1 år til da.) Så mye kan forandres frem til da.

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på