fbpx

Veien mot Miss Norway 2020

Mitt navn er Victoria Emilie Løken, jeg er 19 år og kommer fra Drammen. I går fikk jeg en e-post om at jeg hadde blitt en utøver i Miss Norway 2020. Wow, ser virkelig frem til dette. Det virker som en minnerik opplevelse å bare få være med. Nå tenkte jeg at dere kan bli litt bedre kjent med meg og hva som er målet mitt.

 

Jeg har en del erfaring innen sosiale medier, der jeg driver med blogg og Instagram. Mote og skjønnhet er noe jeg alltid har brent for, og drømmen min er å inspirere andre med mine bilder og tanker. På bloggen min skriver jeg mye om det å elske seg selv, psykiske lidelser, mobbing og annet. Her legger jeg også ut outfit bilder og mye annet. 

 

Det å få være med i Miss Norway tror jeg blir bra for meg som trenger å komme meg mer ut av komfortsonen. Det virker både spennende og utfordrende. Målet mitt med å være med er å føle meg enda bedre i mitt eget skinn, å videreutvikle meg selv som person i stressende og utfordrende situasjoner, samt å møte nye fjes og generelt bare ha det gøy. 

 

Fritiden min går mye i å ta bilder, blogge, og skole. Jeg studerer sykepleie i Drammen og trives godt med det. Drømmen min er å utvikle plattformen min på Instagram til noe større, slik at jeg får større muligheter innenfor denne bransjen. Ellers har jeg en hobby der jeg bruker å uttrykke mine følelser, og tanker blant annet å skrive og male. 

 

Egenskaper som jeg tror folk setter pris på er at jeg er svært omtenksom ovenfor andre mennesker og dyr. Jeg er en god lytter, og er her alltid for gode venner og familie. Familie og venner verdsetter jeg veldig høyt, og jeg dropper heller en dag på byen for å ha en koselig familiekveld med film og kos. Selv er jeg veldig bundet til naturen, og jeg bryr meg mye om miljøet. Dyr er jeg veldig glad i, så jeg vil si jeg er et skikkelig dyre-menneske.  

 

Gjerne følg min Instagram: @victoria_emilie

 

Håper dere vil fortsette å følge med på meg på denne reisen<3

 

 

 

 

 

Bli litt bedre kjent med meg!

God kveld! 

I dag tenkte jeg at dere skulle få bli litt bedre kjent med meg. Jeg har valgt ut litt fakta om meg selv. Slik blir det lettere for dere å se hvem jeg er. Men først må jeg kanskje introdusere meg selv på riktig måte.

Jeg heter Isabel, og er 22 år. Født i Finnmark, men anser meg selv som bodøværing. De siste årene har jeg bodd i den fantastiske byen Paris, i Frankrike og brukt mye tid på reising. For ca ett år siden flyttet jeg tilbake til Norge. Og i vår flyttet kjæresten min og jeg til Fredrikstad, hvor vi stortrives! Gikk faktisk de første årene av skolegangen i Fredrikstad. Så er vel egentlig comeback i den forstand. Og kan ikke klage. For en fantastisk by med fantastiske mennesker! Under finner dere litt fakta om meg.

 

Bosted: Fredrikstad.

Hjemby: Bodø. 

Hobby: Mote, kunst og design. Ellers så både tegner og maler jeg.

På fritiden driver jeg med: Trening, lesing og tilbringer tid med venner/kjæreste.

Tre ting jeg ikke kan leve uten: Familie, dyr og reise.

Favorittfarger: Sort og Rosa.

Stjernetegn: Tyren.

Saker jeg brenner for: Miljø, Eldreomsorg og dyrevelferd. 

Ting jeg vil gjøre mere av: Reise og veldedighet. Jeg ser virkelig frem til å få gjort mer veldedig arbeid de kommende månedene.

Tre av mine favorittfilmer: De Urørlige, Yves Saint Laurent(2014), og Breakfast at Tiffany’s.

Favoritt reisemål: Paris! Uten tvil.

Tre ord som beskriver meg: Energisk, ambisiøs og omtenksom.

 

Så nå ble dere forhåpentligvis litt bedre kjent med meg. Jeg ser frem til å dele mere her på bloggen. Skal prøve å oppdatere den så ofte som mulig.  

 

 

Min vei mot Miss Norway 2020!

Min vei mot Miss Norway 2020!

Hei hei!

I går fikk jeg mailen om at jeg kom med i første uttaket til Miss Norway! Så utrolig gøy!! Jeg er så takknemlig for muligheten!

Jeg valgte å melde meg på for å utfordre meg selv, og prøve noe nytt utenfor komfortsonen. Så jeg er glad jeg turte å ta dette steget. De siste dagene har vært fylt med glede og spenning for hva dette året har å by på. Jeg tror dette blir en veldig givende opplevelse. Ser frem til å lære mye interessant de kommende månedene.

Jeg brukte dagen i går på å reflektere litt over mine forventninger til denne konkurransen. Jeg tror dette blir tøft, og er forberedt på at det krever mye innsats å gå helt til topps. Men jeg ser frem til å lære mye om meg selv underveis og hvor langt jeg klarer å komme. Så jeg går inn i dette fullt motivert og klar for å jobbe hardt. Jeg tror også det er viktig å være takknemlig for muligheten, uansett utfall. Så denne perioden fremover blir interessant. Og jeg tenker positivt om fremtiden.

Så fra nå av blir jeg å blogge her om min hverdag mot konkurransen, om opplevelser som følger med, og relevante overskrifter som jeg brenner for. Jeg gleder meg til å dele min opplevelse med dere. Og dere vil få muligheten til å bli bedre kjent med meg, og hva jeg står for. 

 

Vlog fra kåringen i Miss Norway

cover-vlog

Hei fine dere! Håper det går bra med dere alle. Det har skjedd utrolig mye de siste tre ukene. Jeg har det så gøy og hatt en skikkelig intervjurunde og det gøyeste må være å snakke med ordføreren her i Søgne! Dette var virkelig stas og Hilde er virkelig et fantastisk og jordnært menneske, så det var veldig hyggelig. På toppen av det hele fikk jeg disse nydelige blomstene som tok seg godt ut her hjemme. Du kan lese intervjuet her.

Nå har jeg endelig begynt og komme litt i «rute» og fått planene mer på plass. Jeg vil virkelig forberede meg best mulig før Miss Universe. Det er så rart og tenke på at jeg skal være med og konkurrere mot 93 andre jenter fra hele verden. Jeg gleder meg så mye og har begynt og fått litt kontakt med noen av deltakerne. Mange har spurt hvor Miss Universe skal være og når, det er ikke bestem enda, men jeg skal si ifra så fort det blir annonsert. Jeg har laget en vlog fra finalen som jeg håper dere liker.
 
 
Nå har det vært første uttak i Miss Norway og gratulerer så mye til alle nye deltakere! Gleder meg til å bli kjent med dere og coache dere. Husk at om du vil være med så er det fullt mulig og melde seg på fremdeles og om noen skulle lure på noe er det bare og ta kontakt med meg eller Miss Norway styret.
 
Jeg må gi en stor takk til Helge Heyerdahl som filmet deler av finalen som jeg fikk bruke til vlogen og tusen takk til makeupbylaibah som gjorde at jeg så smashing ut på finalen. Anbefaler henne virkelig om noen trenger å bli stylet til en spesiell anledning. Kjolen jeg bruker i videoen er designet av flinkeste Judy Hansen som også skal lage kjolene mine i Miss Universe.
 
Ha en fantastisk uke!
 
Gjerne følg meg på instagram: helene_abildsnes
 
Ønsker du samarbeid med meg? Kontakt meg gjerne på mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..
 
Foto coverbilde Frode Vestgarden
Foto resten av bildene hentet fra fritidsnytt

Lokal avisa Ringsaker Blad!

Lørdags morgen så våknet jeg til en melding fra lokal avisen, og de lurte på om jeg ville gi et lite intervju om Miss Norway som jeg takket ja til!

Så midt på dagen ringte telefonen og en hyggelig dame fra Ringsaker Blad begynte å snakke.

Spurte alt fra hvorfor jeg meldte meg på, hva det gikk ut på osv. Jeg svarte det jeg kunne en litt skummelt, men en morsom opplevelse.

Så kom mandagen og intervjuet var ute på nettavisen så alle kunne se.

 Og her er papir utgaven så håper dere liker den :)

Beklager for litt dårlig kvalitet på bildet av avisen!

Hilsen Amy

Her er jeg!

Dette blir det første blogginnlegget mitt noen gang :)

 

Jeg mottok epost i går om at jeg hadde blitt plukket ut til å delta i miss Norway 2020, i dag takket jeg ja, jeg kan egentlig ikke helt tro at jeg har blitt valgt!

Det hele startet med at jeg liker å lære nye ting, for så å bruke det til å forbedre meg selv. Jeg vil understreke at jeg er bra som jeg er, men man har alltid potensiale til å bli bedre, og jeg syntes det er veldig gøy å jobbe med meg selv.

Jeg hadde hørt om miss norway før, men jeg har aldri tenkt på meg selv som en skjønnhetsutøver, jeg satt en kveld og googlet etter kurs i catwalking og kroppspråk. Det var ingen spennende resultater før linken til miss norway kom opp, jeg meldte meg på, og her er jeg!

Takk for at dere gir meg sjansen til å lære av dere, og jeg ser fram til nye minner♥

 

Bildet kan inneholde: 1 person, stÃ¥r, himmel, utendørs og vann   Meet the Sundts, 2019

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på