fbpx

Direktesending hos 5000 Bergen

61782245_875548789477009_5549974095854043136_n-kopi

God helg alle sammen! Onsdag ettermiddag var jeg gjest i studio hos 5000 Bergen som er vestlandets nye radiokanal. Jeg kom dit klokken 15:00, og følte meg ganske så klar. Jeg tenkte "dette blir lett, for jeg har jo vært på radio før". Rett før vi gikk på luften fikk jeg vite av radioverten Petter Lavern, at det skulle være direktesending! Da tror jeg hjertet mitt stoppet opp et lite sekund, men jeg tok radiointervjuet med strak arm.

Photoshoot konkurransen jeg har stelt i stand var et av hovedfokuset vi pratet om. Nå kan DU vinne en photoshoot for deg og en venn! Alt du trenger å gjøre er å like Facebooksiden min, og tagge den du vil ha med deg i kommentarfeltet. Vinneren annonseres 12. juni, og du kan tagge så mange ganger du vil. Klikk HER for mer info!

Vi pratet også om meg som finalist i Miss Norway, og planene frem mot finaledagen. Nå til helgen skal jeg på Beauty Camp i Oslo, noe jeg gleder meg masse til. (Blogginnlegg kommer). Jeg synes det var utrolig kjekt å få komme til 5000 Bergen. Folkene som arbeidet der var veldig hyggelige og morsom, i tillegg lett å prate med. Jeg ser frem til å komme på besøk igjen!

Jeg har dessverre ikke en lydfil av direktesendingen.

 

Vil du stemme på meg som folkets favoritt? Send en SMS "MISSU 9" til 1963! (20,- pr stemme)

Følg meg på Instagram, og gjerne lik Facebooksiden min.

Jeg har plass til flere sponsorer, send meg en mail for å høre hva jeg har å tilby: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Spennende avisartikkel

Spennende avisartikkel aj-angelsphotography

 

Hjelp meg gjerne til topps i konkurransen ved å stemme "MISSU 4" på SMS til 1963

 

Om din bedrift eller firma søker promotering i sosiale medier, kontakt meg gjerne på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Følg meg gjerne på sosiale medier for flere oppdateringer:

Instagram:https://www.instagram.com/henriettejhauge/

 

Facebook side: https://www.facebook.com/Miss-Universe-Norway-finalist-2019-Henriette-720438501705002/?modal=admin_todo_tour

 

 

 

 

Hør på meg på NRK RADIO P2 EKKO

På onsdag 29.mai 2019 var jeg med på NRK RADIO EKKO. Lydopptak fant sted ved NRK Troms Mandag 17.mai 2019. Jeg er super takknemlig for muligheten jeg fikk for å delta. Vi diskuterte litt hvem jeg er, var og hva jeg skal gjøre. Pluss en del ting om romatiske opplevelser. “Du må bare høre den.”

Jeg har en del beskjeder til unge folk i dag. Det er vanskelig å kjenne seg selv når det er så mye samfunn, miljø, kultur og sosialt press. Det du må gjøre er å bruke tid med deg selv, kjenne deg selv. Skjønnhet handler ikke om hvor bra du ser ut og uttaler deg i det offentlig eller media, men det handler om dine ferdigheter og evner. Et godt menneske er godt uansett hvor den personen befinner deg. Alene eller i grupper. De er en ikke person A i spotlightet og person B i et mørkt rom.

Visdom er en ny skjønnhet. Utdanning og kunnskaper er nye skjønnheter. Man trenger ikke å være basert på universitetsutdanning. Ofte glemmer man å fokusere på personlig utvikling og positive tanker. Om man setter penger som et mål vil man ofte glemme å løfte andre mennesker samtidig. De rikeste personene søker etter problemer og lager nye løsninger til flest mulig mennesker. På den måten vil de hjelpe milliarder av mennesker. Penger er sekundært og kommer til automatisk uten at de i det hele tatt tenker på det, så lenge man er motivert og gjør en god innsats.

Du vet hva du er flink til. Bruk tid til å trene deg opp til et godt menneske. Det er mulig å trene seg opp til hvordan man skal tenke. Vil du tenke positivt, hold deg i nærheten av folk som tenker positivt. Hold deg unna negative og toksiske folk. Sladder og baksnakking er ikke bra. Hold deg unna dem. Gjør de det mot andre med deg, vil de også gjøre det samme mot deg med andre.

Her er lenken til NRK Radio EKKO.
https://radio.nrk.no/serie/ekko/MDSP25010619/29-05-2019

(foto: Camilla Sandjord)

Send "MISSU 1" til 1963 for å stemme på meg.

_____________________________________

Med vennlig hilsen

Eirin Grinde Tunheim

 ________________________________________

Ønsker du samarbeid med meg? Kontakt meg gjerne på mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg på facebook:https://www.facebook.com/eirintunheimveientilmissnorway2019/

Følg meg på instagram: https://www.instagram.com/eirin_tunheim/

 

Vær forsiktig med deres sosiale medier!

I går skjedde det noe veldig fælt. Jeg vet i grunn ikke hvordan det skjedde. Kanskje jeg har vært for sløv, i den form at jeg har vært innlogget på noen andre sin enhet og glemt å logge ut igjen? Eller kanskje noen har klart å hacke meg. Jeg aner ikke hvem eller hvordan det skjedde, men i hvert fall er det noen som har misbrukt Instagram kontoen min. Og det er så lite gøy! Jeg skal selvfølgelig prøve å finne ut hvem det er. Men jeg brukte hele dagen i går til forklaringer og prøve å beklage. Jeg ville jo aldri skrevet de tingene som ble skrevet, men føler likevel ansvar og skyldfølelse.

Jeg har jo vært påpasselig med å logge ut av for eksempel Instagram hvis jeg har hatt behov for å låne noen andre sin enhet, men jeg kan ikke garantere med 100% sikkerhet at det ikke har skjedd en glipp der. Eller kanskje passordet mitt har automatisk blitt lagra på en måte. Jeg vet ikke hva som skjedde, jeg synes bare det er dårlig gjort, og så sykt unødvendig.

Foto by : Fotofashion.no

Selv om det ikke var jeg som skrev de ufine kommentarene, har jeg dårlig samvittighet ovenfor personen det gjelder og jeg beklager på det dypeste at dette måtte skje. Jeg skifta selvfølgelig passord med en gang, og i fremtiden skal jeg verne alle sosial medier som tilhører meg bedre. Jeg vil ikke at mitt navn skal bli misbrukt på denne måten igjen, og bli assosiert med på å slenge negative kommentarer til noen andre.

Jeg vil også oppfordre alle dere andre til å passe på passordene deres, og være forsiktig når det gjelder både egen telefon, men i hvert fall hvis dere skulle bruke en ukjent enhet en gang. Det er veldig viktig. Dere ønsker ikke at noe slikt eller verre skal skje.

 

 

 Ønsker du å stemme på meg som folkets favoritt, skriver du ”Missu 7” og sender til 1963. Per stemme koster 20kr. Jeg vil takke alle som allerede har stemt på meg.

Ønsker du et samarbeid med meg eller har spørsmål angående dette,  send meg gjerne en epost på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller min facebook side Nina Bye - Reisen til Miss Norway 2019 så hører du fra meg snart!

Vinn en photoshoot for deg og en venn!

forsidebilde_Vinn-en-photoshoot

Siden jeg nå er finalist i Miss Norway har jeg lyst å dele en bit av min rolle i konkurransen med en av dere. Nå kan DU og en venn kan vinne en photoshoot! Kanskje du vil ha et nytt profilbilde? Eller gi en fin gave til besteforeldre? Trenger du bilder til Instagram? Uansett hva du trenger det til, blir det verdifullt. Et bilde kan vekke mange følelser, kanskje du får et nytt syn på deg selv.

Jeg og min fotograf finner en fin lokasjon til photoshooten, så alt du trenger å ta med deg er deg selv, personen du vil ha med, litt forskjellige klær, og et stort smil! Min frisør og jeg styler dere med hår og sminke, mens noe god snacks blir utdelt. Dette blir en opplevelse du sent vil glemme!

*Det er en fordel at du bor i Bergen.

Kravene for å delta er:

1. Lik Facebooksiden min: Klikk HER.

2. Tagg en du vil ha med deg

Du kan tagge så mange ganger i kommentarfeltet på Facebook du vil. Vinneren blir presentert i et nytt blogginnlegg, og blir kontaktet av meg på Facebook 12. juni. Dette blir gøy, jeg gleder meg til å møte dere. Lykke til!

Foto: Iselin Jamne 

Vil du stemme på meg som folkets favoritt? Send "MISSU 9" til 1963!

Har du lyst å bli min sponsor/samarbeidspartner? Ta gjerne kontakt med meg på mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 Følg meg gjerne på Instagram, og lik Facebooksiden min.

Min hudpleie rutine

IMG_0700

Sponset innlegg.

Som makeup artist og kosmetisk rådgiver er jeg veldig opptatt av å ha en fin og godt pleiet hud, jeg er veldig kresen på hva jeg bruker i ansiktet mitt, men er samtidig veldig åpen for anbefalinger. 

Da jeg deltok i Miss Norway ble vi introdusert til ett merke som heter Renu Advanced som jeg selvfølgelig var utrolig skeptisk til også dett i begynnelsen, men jeg måtte selvfølgelig prøve det om jeg skulle fortelle om dette produktet i senere tid. 

Den dag i dag er Renu Advanced i min daglige hudpleie rutine. Det er så lett som bare 3 steg for en fin hud, perfekt for meg som ikke har mye tålmodighet med huden min. 

1. Vask ansiktet med vann så det er vått før du påfører gentle refining cleanser. Jeg liker å bruke sirkel bevegelser for å starte blodsirkulasjonen i huden slik at produktet jobber seg skikkelig inn i huden. 

2. Vask av rensen og tørk ansiktet lett. 

3. Ta en liten dose Intensive Redox Serum i hånden, her liker jeg å varme produktet litt mellom hendene slik at det blir ca 38 grader for da trekker det best inn i huden. 

4. Vent gjerne ett par sekunder før du påfører Ultra Replenishing Moisturizer slik at serumet får jobbet seg skikkelig inn. 

5. Jobb så fuktighetskremen inn i huden, er du over 20 år vil jeg anbefale å jobbe det i oppoverbevegelser på huden for å ikke ta fra spenst fra huden til senere tid. 

Så lett er det å få en fin hud med masse glød og fukt. 


For å lese mer om produktene gå gjerne inn på Asea sin hjemmeside. 



Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på