fbpx

Les om meg i Vestnytt!

Screenshot-2019-05-28-at-15.26.46

Jeg ble oppringt av Vestnytt for å bli intervjuet som finalist i Miss Norway. Selve intervjuet foregikk over en telefonsamtale mens jeg var travel i en butikk! Det var artig med telefonintervju, for det har jeg ikke vært med på før. Bildene tok hun hjemme hos meg noen dager seinere. Hun var en veldig hyggelig dame som var lett å snakke med.

Under kan du lese hele intervjuet.

 

Helside i papiravisen.

 

Vil du stemme på meg som Folkets favoritt? Send en SMS "MISSU 9" til 1963. (20kr pr stemme)

 

Vil du gi din bedrift større synlighet? Kontakt meg på mail for å inngå et samarbeid med meg: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg på Instagram, og lik Facebooksiden min.

Østlandets Blad

Østlandets Blad foto: aj-angelsphotography

 

 

Hjelp meg gjerne til topps i konkurransen ved å stemme "MISSU 4" på SMS til 1963

 

Om din bedrift eller firma søker promotering i sosiale medier, kontakt meg gjerne på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Følg meg gjerne på sosiale medier for flere oppdateringer:

Instagram:https://www.instagram.com/henriettejhauge/

 

Facebook side: https://www.facebook.com/Miss-Universe-Norway-finalist-2019-Henriette-720438501705002/?modal=admin_todo_tour

 

 

Sjokkerende avis oppslag om Finalen

Hei

For 2 dager siden ble jeg ringt opp av Moss avis, også fikk jeg en melding av dem, da svarte jeg på meldingen og fikk beskjed om at jeg skulle bli ringt opp.
5 Minutter etter så ringte en meg, og da stilte han meg et par spørsmål om konkurransen og hvordan det føles å være med videre i finalen

også dagen etter fikk jeg en del meldinger fra venner og bekjente der de gratulerte meg, jeg skjønte ingenting, men så gikk jeg inn på Moss avis bladet og så at de allerede ha postet et innlegg om meg

så det var utrolig snilt og spennede at de kontaktet meg igjen og ville høre mer om finalen, legger til link nedenfor om dere er interessert i å lese oppslaget <3

https://www.moss-avis.no/nyheter/moss/ungdom/simat-22-fra-moss-til-finalen-i-miss-norway/s/5-67-858042

 

-Foto:// Daniel Millan-

 

♡om du vil stemme på meg send MISSU 8 til 1963♡

☺️For å følge meg underveis i konkurransen
følg meg gjerne på mine sosiale medier!☺️

Instagram: Simat_al

Facebook: Simat Al-Kuhaili - Veien min til Miss Norway 2019

Youtube: https://www.youtube-nocookie.com/channel/UCOg9EEQ6C7y-SLVKZI-MaLg

Spotify: https://www.spotify.com/no/account/overview/ 

Jeg søker samarbeidspartnere, 
dersom du ønsker et samarbeid med meg eller om du har noen spørsmål
kontakt meg gjerne på mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..
Facebook: Simat  Mobil: 95062949

Adresseavisa

Sist uke fikk jeg meg også en ekstra overraskelse, da hadde Adresseavisen annonserte meg som finalist. Jeg kan ikke takke Media nok for å spre mitt budskap, jeg har alltid hatt lyst til å få mulighet til å komme på Adresseavisen hjemmeside, men jeg følte at de var alt for opptatt med viktigere saker. Men så tok fotografen min fra nobra foto og sendte meg en link der Adresseavisa hadde lagt ut at jeg var finalist. Jeg er nå den eneste trønderen igjen I miss Norway. Etter den artikkelen kom ut merket jeg at followers på Instagram steg oppover. Jeg må bare takke Adresseavisen spre mitt budskap og mitt Miss Norway eventyr med hele Trøndelag jeg må igjen takke all fantastike personer i pressen og media i Trøndelag.

Ønsker du å stemme på meg som folkets favoritt, skriver du ”Missu 7” og sender til 1963. Per stemme koster 20kr. Jeg vil takke alle som allerede har stemt på meg.

Ønsker du et samarbeid med meg eller har spørsmål angående dette,  send meg gjerne en epost på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller min facebook side Nina Bye - Reisen til Miss Norway 2019 så hører du fra meg snart!

Link til artikkel: Her

 

Stand Up Padle Board og Yoga

Heihei !


På Torsdag så var det testing av SUP med Skattekammeret
og jeg må si det var utrolig gøy, det var første gangen min men det gikk kjempe bra og det var årets første bad for min del.

Vi startet med at vi måtte gå til Nesparken for det var der vi alle skulle møte, så måtte hver og en av oss ta med oss en bag med SUP utstyr. Etter det begynte vi å pakke det ut og finne riktig størrelse på drakter, etter at vi pakket alt av SUP utstyr, så fikk vi instrukser av herlige Marianne Saltbones om hvordan vi skulle sette sammen utstyrene på og hvordan man skal stå på de. Etter at vi hadde bygget ferdig brettene og kledd på oss begynte Ed med Yoga og fikk oss alle til å bli med på en øvelse før vi gikk ut i vannet.
Etter Yoga så gikk Ed ut først og viste oss hvordan vi går på SUP i vannet uten å dette uti vannet, og hvordan man sitter eller står på den og styrer.
Også begynte moroa <3
etter at vi hadde vært ute i vannet litt begynte Ed å ta yoga mens hans stod på SUP, og det skulle vi alle prøve.
kommer litt bilder av oss

For dere som ønsker å låne SUP fra Skattekammeret Moss (Kirkens Bymisjon Moss)
og lurer på hva sup er og hvordan man driver med det og låner det.

det har ikke blitt tatt faste beslutninger enda, men har vært noen små ideer om at man låner fult utstyr om gangen. Det vil bli gitt opplæring til hvordan man bruker utstyret og hvordan man står på det når man låner det.
Mer informasjon har jeg ikke desverre ikke for de driver fortsatt å planlegger, men jeg anbefaler dere som er veldig interesserte om å følge godt med på siden deres og aktiviteter i Moss for der pleier det å komme en del arrangementer.

Jeg anbefaler på det sterkeste å prøve SUP, jeg har tenkt til å gjøre det igjen, der jeg låner fult utstyr til meg og vennen mine og dra ut og ha det gøy. Også anbefaler jeg at førstegangene deres bør være i en innsjø.
 

-Foto:// Privat Yoga og SUP-

 

♡om du vil stemme på meg send MISSU 8 til 1963♡

☺️For å følge meg underveis i konkurransen
følg meg gjerne på mine sosiale medier!☺️

Instagram: Simat_al

Facebook: Simat Al-Kuhaili - Veien min til Miss Norway 2019

Youtube: https://www.youtube-nocookie.com/channel/UCOg9EEQ6C7y-SLVKZI-MaLg

Spotify: https://www.spotify.com/no/account/overview/ 

Jeg søker samarbeidspartnere, 
dersom du ønsker et samarbeid med meg eller om du har noen spørsmål
kontakt meg gjerne på mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..
Facebook: Simat  Mobil: 95062949

Intervju Inherred

Da var jeg Innherred igjen! Da ble det et nytt intervju med Marte Skjesol, her må  jeg gjenta meg selv med å si for hyggelig dame Hun er! Vi møttes å tok noen fine bilder, der jeg også fortalte henne litt om fremtiden framover mot finalen. Innherred avisen er jo lokalavisa så det er jo en avis som står meg nært. Det er jo over 10.000 innebyggere her Levanger derfor synes jeg Det er veldig viktig å ha til i tett samarbeid med lokalavisen. De skriver de fineste artiklene om meg hver gang og jeg blir aldri skuffet

Så da vil jeg bare avslutte dette innlegget med å takke Marte Skjesol og innherreds avisa somviser interesse for meg i denne utfordrende og inspirerende reisen i hav fram til finalen ❤

 

Ønsker du å stemme på meg som folkets favoritt, skriver du ”Missu 7” og sender til 1963. Per stemme koster 20kr. Jeg vil takke alle som allerede har stemt på meg.

Ønsker du et samarbeid med meg eller har spørsmål angående dette,  send meg gjerne en epost på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller min facebook side Nina Bye - Reisen til Miss Norway 2019 så hører du fra meg snart!

 
 
Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på