fbpx

Testing av SUP - Frivillig Skattekammeret

Hei alle sammen

Idag så er det testing av SUP (Stand Up Padle Board) der jeg jobber som frivillig for skattkammeret (Kirkens Bymisjon Moss), grunnen til at vi skal teste det, er fordi det skal være en ny aktivitet som skal starte i Moss og det er vi som skal dele ut utstyret for det, dette synes jeg er ganske bra for jo mer aktiviteter jo bedre miljø blir det av mer aktive mennesker.  -Mer info om dette kommer senere i neste innlegg.-

Så i dag håper jeg at være er bra for testing av SUP, og jeg håper at jeg klarer å stå på den, får jeg har aldri stått på SUP før, så dette kommer til å bli gøy.
Jeg skal prøve å filme og ta en del bilder av dette lille eventyret mitt i dag, og få lagt det ut i løpet av dagen eller uka. 
I tillegg har jeg vært ute å handlet klær og bikini idag, så blir håpentligvis bra bilder og kanskje video

Hva er planene deres for i dag?

-Foto:// Privat -

 

♡om du vil stemme på meg send MISSU 8 til 1963♡

☺️For å følge meg underveis i konkurransen
følg meg gjerne på mine sosiale medier!☺️

Instagram: Simat_al

Facebook: Simat Al-Kuhaili - Veien min til Miss Norway 2019

Youtube: https://www.youtube-nocookie.com/channel/UCOg9EEQ6C7y-SLVKZI-MaLg

Spotify: https://www.spotify.com/no/account/overview/ 

Jeg søker samarbeidspartnere, 
dersom du ønsker et samarbeid med meg eller om du har noen spørsmål
kontakt meg gjerne på mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..
Facebook: Simat  Mobil: 95062949

Travel missebusiness

IMG_4872forside

Det har vært travle tider for meg i det siste. Jeg er endelig ferdig med skriftlig eksamen, og kan fokusere på andre ting også. Det blir mye spennende og gøy missebusiness framover, som for eksempel Beauty Camp i Oslo 2. juni, jeg har fått min første sponsor nå og da det blir mye sponsorarbeid, så klart photoshoots og mye mer!

Jeg gleder meg masse til Beauty Campen! Vi finalister skal trene på scene koreografi til finaledagen som er 9. august, også skal vi gå misseparade på vei til en mer luksuriøs middag for å kose oss.

Nå som jeg som sagt er ferdig med eksamen, kan jeg endelig nyte langhelgen min. Det har vært masse øving og forbereding, så en velfortjent pause er det på tide med nå. God helg til alle mine lesere :-)

 

Har du ikke sett presentasjonsvideoen min enda? Klikk HER for å se den!

Foto: Iselin Jamne

 

Stem på meg ved å sende en SMS "MISSU 9" til 1963.

Vil din bedrift inngå et samarbeid med meg? Kontakt meg på mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Følg meg på Instagram, og lik Facebooksiden min.

Min 17 mai feiring

-Foto:// Privat-

Hei idag tenkte jeg å blogge om mitt lille dilemma 
jeg var nemlig invitert til forlovles fest den 18 mai til fetteren min og der skulle hele familien min være, Nesten helt umulig å si nei til å komme i Sverige. Også er det 17 mai her med venner, der vi skal spise og kose oss og se på barnetog og russetoget, gå rundt og spise kake og masse god mat.

Jeg føler at dette er et stort valg for meg for jeg har like lyst til å være med på begge deler, men vanskelig når man ikke har bil selv.
Jeg viste ikke hva jeg skulle velge før noen minutter før avreise.

Tilslutt ble det til at jeg feiret 17 mai i enn bil på vei til Sverige, jeg og broren min brukte 5 timer på å kjøre, ble litt kortere tid fordi vi aldri stoppet og tok pauser.
Når vi var fremme måtte vi kjøre fra hus til hus for å besøke hele familien, og var inneom gullbutikk for p kjøpe gave til brudeparet og et fint halskjedet til meg. Ble masse mat på oss, og jeg og broren min kunne ikke si nei.
Etter det så møtte jeg søsteren min og barna hennes, for dem hadde jeg ikke sett på en stund, også dagen etter så fikset vi alle oss og dro til forlovelses festen. Det var utrolig koselig, og utrolig god stemmning, masse god mat, mye dans og fine par.
etter det var det dagen etter og da begynte vi å gjøre oss klare igjen for avreise, vi sa farvell til søstra mi og barna hennes, pakket og dro, også brukte vi 5 timer igjen på veien.
Dette var min helg, og min 17 mai feiring i år.
Håper at alle dere koste dere masse på 17 mai.
Masse kyss og klem

-Foto:// Privat-

-Foto:// Privat av halskjeden jeg kjøpte-

 

♡om du vil stemme på meg send MISSU 8 til 1963♡

☺️For å følge meg underveis i konkurransen
følg meg gjerne på mine sosiale medier!☺️

Instagram: Simat_al

Facebook: Simat Al-Kuhaili - Veien min til Miss Norway 2019

Youtube: https://www.youtube-nocookie.com/channel/UCOg9EEQ6C7y-SLVKZI-MaLg

Spotify: https://www.spotify.com/no/account/overview/ 

Jeg søker samarbeidspartnere, 
dersom du ønsker et samarbeid med meg eller om du har noen spørsmål
kontakt meg gjerne på mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..
Facebook: Simat  Mobil: 95062949

Les om meg i Oralen (UiT). Midtsidepike!

Lenken til en fullstendig artikkel; side 19 og 20: https://issuu.com/oralen/docs/oralen_vol_10_nr_2_v_r_2019_issuu

Hei igjen. Det er en eksamensperiode for meg. Jeg kommer til å være en del borte fra blogging. Vi har en skriftlig eksamen i samfunnsodontologi 29.mai og en praktisk muntlig eksamen 3.-6.juni. Det er en praktisk eksamen med en pasient og vi skal framføre resultatet muntlig til en ekstern sensor og faglige ansvarlige i kariologi, radiologi og periodontology. 

 

En god nyhet til meg er at jeg flytter hjem i august grunnet utplassering i Skien. 7.semester som varer fra august til desember har vi ingen eksamen, kun en skriftlig innlevering. Det passer perfekt for meg som skal vinne Miss Universe Norway og skal representere Norge i Miss Universe. Jeg har et hav med tid til forberedelse i kommunikasjon, kunnskap og en del reising for photoshoot i Thailand. Samt er det en del som vil at jeg skal ta en tur innom  Filippinene for å forbedre meg til den internasjonal konkurransen. Det er krevende å kombinere to ting samtidig. Men takket være min mor som alltid støtter meg i uansett hva jeg gjør. Jeg fikk lov til å ha et rom med speil for å kunne trene med catwalk og dans. Som du kanskje ikke visste så vant jeg 2.plass i NM i Cheerdance og 3.plass i NM i cheerleading. Dette er et resultat av hard arbeid. Disiplin og tids planlegging er viktig element. Ønsker meg lykke til med lesingen. Jeg skal holde dere oppdatert. Teksten i denne omgang er nokså ikke så kompliserte som jeg pleier å skrive. Jeg måtte bruke 10 min av lesetiden min til å skrive. Ha en fin dag alle sammen. Love you from Eirin. 

 

Send "MISSU 1" til 1963 for å stemme på meg. Hint: Miss Universe 2016 er en fransk tannlege student. 

_____________________________________

Med vennlig hilsen

Eirin Grinde Tunheim

 ________________________________________

Ønsker du samarbeid med meg? Kontakt meg gjerne på mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg på facebook:https://www.facebook.com/eirintunheimveientilmissnorway2019/

Følg meg på instagram: https://www.instagram.com/eirin_tunheim/

 

 

 

Presseoppslag

IMG_0301

 

Hei 

Nå kan dere lese presseoppslaget mitt på Akers avis Groruddalen, hadde intervju på onsdag sammen med en hyggelig journalist. Legger ut skjermbilde her for de som ikke har lest den :)

jeg legger ut også link til nettsiden: https://groruddalen.no

 

Om din bedrift eller firma søker promotering i sosiale medier, kontakt meg gjerne på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Dere kan også følge meg på sosiale medier for flere oppdateringer:

nataliegul (instagram) & Gulsum Tulun (facebook)

Den store forskjellen er i dagens samfunn

Dei siste årene har det vært en økning av fattige tilreisende EØS- borgere til Norge.      I juni 2013 etablerte Røde Kors og Kirkens Bymisjon et akutt overnattingstilbud i Oslo. Den er rettet mot mennesker som lever i dyp sosial nød. Hver kveld står opptil 200 mennesker i kø for å få en seng for å sova i.Hver av dem har sin egen historie og grunnen til at dere i Norge.

Hver morgen og kveld hjelper vi som er frivillige ved akuttovernattingen med å gi bostedsløse med få rettigheter i Norge en pute å hvile hodet på, muligheten for en dusj og en seng for natten, i trygge og varme omgivelser. 

En av slike steder ligger på Majorstuen. Der kan gjester kjøpe overnatting i enten én eller fem netter. Tildeling av sengeplasser skjer ved loddtrekning ved inngangen til overnattingslokalet.

Vi som frivillige hjelper med:

Innsjekk og utsjekk av gjester

Dele ut og ta imot sengetøy

Klargjøre sovesalen

 

Det er strekt, å se hvor stor forskjellen er i dagens samfunn. Mange mennesker sover på gata hvis dem ikke får plass et sted innendørs.                                          Solidaritet som desse folk har for hverandre, er heilt utrulig. 

Dei vet ikke hva grådighet er. Hva de har de deler med vennene sine. Dette viser oss at du trenger ikke å være rikk for å hjelpe andre.

Vi må vere utrolig takknemmelige bare fordi vi har ha en varm seng og sted som vi kalle, hjem.

 Send en SMS til 1963 med kodeord "MISSU 5" (20,- per stemme) for å stemma på meg

Ønsker du samarbeid med meg? Ta gjerne kontakt med meg på mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 Instagram: https://www.instagram.com/karinka_razeva/

Facebook: https://www.facebook.com/karinka.razeva

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på