fbpx

JEG ER FINALIST

IMG_0061

Hello :)

Nå er jeg en av 9 finalistene i Miss Norway 2019. Jeg føler meg så heldig som får muligheten til å stå på scenen nok en gang med alle de andre finalistene. Dette betyr mer for meg enn dere tror. Takk for all støtten, dette har betydd enormt mye!

Du kan gjerne stemme på meg via sms,

send: MISSU 2 til 1963 (20 kr pr stemme)

Om din bedrift eller firma søker promotering i sosiale medier, kontakt meg gjerne på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på sosiale medier for flere oppdateringer.

Instagram: nataliegul

Facebook: Gulsum Tulun

 

Avisartikkel

Her er avisartikkelen i dagens avis.

Link under:

https://www.oavis.no/artikler/nyheter-henriette-til-missefinale/465306

 

 

 

Hjelp meg gjerne til topps i konkurransen ved å stemme "MISSU 4" på SMS til 1963

 

Om din bedrift eller firma søker promotering i sosiale medier, kontakt meg gjerne på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Følg meg gjerne på sosiale medier for flere oppdateringer:

Instagram: https://www.instagram.com/henriettejhauge/

 

Facebook side: https://www.facebook.com/Miss-Universe-Norway-finalist-2019-Henriette-720438501705002/?modal=admin_todo_tour

 

 

 

 

Min Facebook side

Hei,

Jeg har nå laget min helt egen facebook side!

Dette er en side som kommer til å følge meg og mine aktiviteter frem mot finalen 9. August. Her kommer det spennende oppdateringer og nyheter, i tillegg til mange flotte bilder tatt av min dyktige fotograf Anette, Aj-angelsphotography.

Følg gjerne siden min, Link under:

https://www.facebook.com/Miss-Universe-Norway-finalist-2019-Henriette-720438501705002/?modal=admin_todo_tour 

Foto: www.aj-angelsphotography.com

Hjelp meg gjerne til topps i konkurransen ved å stemme "MISSU 4" på SMS til 1963

Om din bedrift eller firma søker promotering i sosiale medier, kontakt meg gjerne på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Følg meg gjerne på sosiale medier for flere oppdateringer:

Instagram: https://www.instagram.com/henriettejhauge/

 

Facebook side: https://www.facebook.com/Miss-Universe-Norway-finalist-2019-Henriette-720438501705002/?modal=admin_todo_tour

 

 

Finalist i Miss Norway

VFO04904

Akkurat nå er jeg utrolig glad, fordi jeg er finalist i Miss Norway! I går var finale uttaket og jeg føler meg veldig heldig som har fått lov til å bli en av ni finalister i Miss Norway. Jeg må også si tusen takk for alle fine kommentarer og gratulasjoner.

Nå er vi i gang med stemming, så om du har lyst til å legge inn en stemme eller to blir jeg superglad. Ved å sende "MISSU 3" (med mellomrom) til 1963 kan du stemme på meg som folkets favoritt. (20kr) Tusen hjertelig takk til alle som stemmer, setter enormt stor pris på det.

Det er gøy når alt arbeider gir resultater og det viser bare at man kan oppnå akkurat det man ønsker, hvis man bare jobber for det. Jeg har måtte gå utenfor min egen komfortsone og virkelig fått utfordret meg selv til tider. Jeg er så glad og takknemlig for at denne fantastiske reisen fortsetter. Det et er mye gøy i vente, som jeg gleder meg til å vise til dere.
 
Fremover skal jeg leve i høyhælte sko og jobbe med aktivitets poeng. På selve finalen vil den totale poengsummen av dette, dommer poeng og publikum stemme avgjøre hvem som skal bli Miss Norway. Spennende!
 
Jeg vil nevne min fantastiska fotograf, Frode Vestgarden, som har hjulpet meg i konkurransen. Det å ha en så profesjonell fotograf på laget, er jeg veldig glad for. Tusen takk til alle som har fulgt med meg så langt i konkurranse! Dere er med på å motivere meg videre! Sist men ikke minst, gratulerer til alle finalistene.
 
Håper dere har en fin dag videre!
 
Følg meg gjerne på andre sosiale medier:
Instagram: helene_abildsnes
 
Foto: vestgardenphoto
 
Ønsker du et samarbeid med meg som kan være med å øke din virksomhet? Gjerne kontakt meg på mail for å høre hva jeg kan tilby: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Hver stemme teller

59795578_1214788508703814_1732492994348580864_n

Søndag kveld fikk vi vite hvem som kom videre til finaleuttaket i Miss Norway. Jeg er en av de heldige som ble valgt ut, og til sammen er vi nå ni vakre finalister. Jeg er så stolt over at jeg har kommet så langt! Tusen takk for alle fine ord fra familie, venner, bekjente og lesere. Det betyr utrolig mye for meg, og jeg blir så rørt.

Nå som vi er blitt finalister, kan du endelig stemme på din favoritt i konkurransen. For å stemme på meg sender du en SMS til 1963 med kodeord "MISSU 9". Det koster 20kr per stemme, og du kan stemme så mange ganger du selv ønsker. Stemmingen varer fram til 8. august. Jeg blir så glad av alle stemmene jeg får, da det hjelper meg til den store finaledagen.

https://missnorway.org/blogg/missublogg/entry/gratulerer-finalister-i-miss-norway-2019.html

 

Følg meg gjerne på Instagram , og lik Facebooksiden  min.

Vil du gi din bedrift større synlighet? Kontakt meg på mail for å høre hva jeg har å tilby: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Vil du gi din stemme til meg? Send en SMS til 1963 med kodeord "MISSU 9" (20,- per stemme)

Finalist

Hei,

Finaleuttaket er nå ute og vi er 9 fantastiske finalister! Jeg er veldig fornøyd med å være blant finalistene med en så herlig og talentfull gruppe unge og målbevisste kvinner <3

Som en del av konkurransen nå frem mot finalen er det viktig med SMS-stemmer, ettersom dette er med å påvirke det endelige resultatet i finalen.

Gjerne stem på meg ved å sende "MISSU 4" til 1963 kr 20 per stemme. 

 

 

Om din bedrift eller firma søker promotering i sosiale medier, kontakt meg gjerne på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Følg meg gjerne på sosiale medier for flere oppdateringer:

Instagram: henriettejhauge

Facebook: Henriette J Hauge

 

 

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på