Jeg tenkte også å fortelle litt om hvordan den ble satt sammen, og de viktigste punktene for meg. De som kjenner meg vet at jeg er kreativ og vil veldig gjerne lære og gjøre ting selv - slik som denne videoen.
Jeg fikk i tillegg hjelp av mennesker som kjenner meg veldig godt, og sammen fikk vi til noe veldig bra. Samtidig var det viktig for meg at man kan se at det er mitt helt eget preg på videoen - locations, musikk, stil... Jeg følte også hele tiden at det ble en mye mer personlig video når de som kjenner meg også er de som hjelper til bak kamera - alt er ekte.
En veldig interessant ting er forresten at denne kjolen er 38 år gammel, og var min oldemors... I tillegg får dere selvfølgelig høre om det viktigste for meg - hjertesaken min.
Jeg har også pratet med Kari Bremnes angående musikken, og er så glad for at hun syntes jeg kunne bruke den utrolig fine sangen hennes.
Hei kjære lesere! Håper dere alle har hatt en riktig fin søndag Startet hvertfall dagen min med å spise god frokost og redigere ferdig videoen som jeg skal vise dere.
Endelig ble jeg ferdig med min presentasjonsvideo. Har nettopp lastet videoen opp på YouTube. Presentasjonvideoen er med på å bestemme og jeg kommer videre til finaleuttaket som er i neste uke.
Jeg har vært så heldig å fått hjelp av 2 venninner til å filme. Karoline Arntzen og Sharon Ireen! Tusen takk igjen jenter! Jeg har for det meste trikset meg frem inne på redigeringsprogram jeg brukte og fått til til å lage noe ut av det!
Instagram min: Sandrasuka98 Jeg er ute etter noen sponsorer, om du og din bedrift/firma vil sponse meg er det bare å ta kontakt på epost for mer informasjon: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.eller sende meg en melding på FB Klikk her.
Dette har jeg gledet meg til! Presentasjonsvideoen er endelig her, og jeg er så fornøyd! Som jeg har nevnt tidligere så har jeg vært så utrolig heldig å ha så kreative og dyktige folk rundt meg som har tatt seg tid til å hjelpe meg med å lage en video om meg. De har klart å få meg til å føle meg trygg og jeg syns de har klart å formidle den personen jeg er. Jeg er så stolt av alle som har vært med å lage denne filmen sammen med meg. Tusen takk for all hjelp June Helén Bjørnback og John Henrik Guttorm!
Prøver å kapre litt sol i flere minusgrader! Nå om dagen er det så kaldt ute, men kjempefint med sola som skinner. Den aller beste følelsen, hvor man virkelig kjenner at man lever, og er menneske - er når man tilbringer tid ute i frisk luft. Akkurat den følelsen er uslåelig.
Neste uke reiser jeg hjem til Karasjok, og da er det nemlig påskeferie! Jeg håper på godt vær slik at vi kan være mye ute i naturen og få oss en haug med D-vitaminer! hehe
Vil du være min sponsor/samarbeidspartner? Ta gjerne kontakt: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
For noen dager siden var jeg bøssebærer for årets innsamlingsaksjon til kreftforeningen. Minst én av tre som overlever kreft rammes av senskader. I år samler kreftforeninga inn penger for at flere skal få et bedre liv etter kreft.
Livet til en kreftpasient kan bli snudd på hodet etter en cellegift behandling, som vil si at personen kanskje ikke kan fortsette å leve sitt normale liv. Derfor syntes jeg det er viktig å støtte organisasjonen, slik at det blir mer forskning på en kur mot kreft og at personer som har fått senskader, skal få et bedre liv. Dessverre så er det slik at mange må slite resten av livet etter en kreftbehandling. Alle fortjener å leve et fullverdig liv, uten smerter!
Bli med og ta et krafttak for at flere skal få et bedre liv etter kreft! Aksjonen er enda ikke slutt. Dersom du ønsker å være med å bidra, kan du vippse et valgfritt beløp til 2277. Husk at hvert eneste beløp teller!
Det har vært en utfordrende, morsom , lærerik og en helt fantastisk prosess. Jeg har fått hjelp av så mange herlige mennesker som jeg ikke vet hva jeg skulle gjort foruten.
NB! Og som alle de kule, spennende filmene i dag så er det jo et ekstra klipp etter rulleteksten, så hold øynene åpne for et lite klipp som forteller mye mer om meg enn det jeg kan si med ord.
Håper dere likte videoen, like godt som meg!
Jeg må takke Michael Henrik Holtermann som hjalp meg med å klippe og redigere på så kort varsel! Du reddet virkelig videoen min. Jeg vil takke Juline D´Alessandro og Rosa Maria Salas som og tok seg tid fra sine studier til å hjelpe meg å få noen utrolig kule klipp til videoen min, dere er fantastiske! Min vakre, gode mamma, Margareth Gustavsen som alltid stepper inn og støtter meg, og hjelper meg så godt hun kan. Raime Lima som er en utrolig dyktig Make Up artist som hjalp meg med sminken min så jeg kunne se så fin ut som jeg følte meg. Tusen takk for at du tok deg tid til å hjelpe meg! Samfunnet Bislett som lot meg bruke scenen og lokalene deres til videoen min, tusen takk – det var utrolig kult! Waqas Raja aka Crainaz, min barndomskompis som lot meg bruke en av hans sanger. Han er en utrolig dyktig artist som jeg vet er på vei opp mot stjernene! Øvrige vil jeg takke Shabana Rehman Gaarder som har hjulpet meg og støttet meg så mye gjennom denne prosessen og har introdusert meg til noen av de dyktige menneskene som har hjulpet meg med videoen. Rose Marie Horvath som hjalp Juline og meg med diverse ting under filmingen. Håkon Morland som spiller lillerbror til Joni (meg) i klippet i fra Satellitter på Himmelen som vi satte opp på Høgskolen. Selma Azou som gikk poomse og sparring med meg, fra vår gradering til svart belte 2. dan i 2009. Og – som jeg lovte han – vaktmesteren på Tveita som lot meg (selv om det egentlig er stengt for allmenheten) få gå på taket på høyblokkene på Tveita og filme. Takk Anita Evjen for at du ordnet kontakt med vaktmesteren! Og så en siste takk til Lucy hunden min, som klarte å gå så fint og pent i kulden.
Og en stor takk til Sara Jessica Desantiago som er min fantastiske sponsor. Takk for at du tok en sjanse på meg!
TUSEN HJERTELIG TAKK TIL DERE ALLE <3
Har du lyst til å bli min sponsor /samarbeidspartner. Eller er du en fotograf som er interessert i å ta bilder? Kanskje kjenner du noen som er interessert? Ta gjerne kontakt med meg på mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!