fbpx

Min presentasjonsvideo!

presentashon-cover
Da nærmer det det finaleuttaket! I denne anledning skulle vi semifinalisene lage en presentasjonsvideo, for å introdusere hvem vi er, hva vi står for og hvorfor vi meldte oss på.
 
Jeg syntes det var utrolig gøy og spennende å lage denne videoen! Det å planlegge hvordan videoen skulle være, ordne med stylister og finne locations. Den største utfordringen var at jeg valgte å snakke på engelsk. Grunnen er at jeg vil øve mer på det å presentere meg selv på engelsk, ettersom Miss Universe er en internasjonal konkurranse, og jeg vil føle meg tryggere på dette. I tillegg, så har jeg familie i USA som følger med meg under veis i konkurransen og det er gøy at de også kan få sett denne videoen.
 
 
Det var mye planlegging og selve filmingen ble fordelt over tre dager. Det jeg liker så godt med denne konkurransen er at vi er selvstendige deltakere og bestemmer selv hva vi vil jobbe for og oppnå med vår deltakelse. Alt vi gjør er med på å avgjøre hvem som vinner. Det er kjempegøy og endelig kunne dele denne videoen med dere!
 
 
Jeg vil takke min fotograf, Frode Vestgarden, for den fantastiske jobben han har gjort med både filming og redigering. Jeg vil virkelig anbefale han dersom noen trenger en fotograf!
 
Nå er jeg kjempe spent på finaleuttaket og håper virkelig reisen i Miss Norway fortsetter. Håper dere har en fantastisk søndag videre!
 
Følg meg gjerne på andre sosiale medier:
Instagram: helene_abildsnes
 
Foto: Vestgardenphoto
 
Ønsker du et samarbeid med meg og god markedsføring? Gjerne kontakt meg på mail for å høre hva jeg kan tilby: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Marte Fredriksen - Miss Norway 2018 Contestant

Photo: Fredrick Vang

Da er det klart for min presentasjonsvideo! 

Jeg tenkte også å fortelle litt om hvordan den ble satt sammen, og de viktigste punktene for meg. De som kjenner meg vet at jeg er kreativ og vil veldig gjerne lære og gjøre ting selv - slik som denne videoen.

Jeg fikk i tillegg hjelp av mennesker som kjenner meg veldig godt, og sammen fikk vi til noe veldig bra. Samtidig var det viktig for meg at man kan se at det er mitt helt eget preg på videoen - locations, musikk, stil... Jeg følte også hele tiden at det ble en mye mer personlig video når de som kjenner meg også er de som hjelper til bak kamera - alt er ekte. 

En veldig interessant ting er forresten at denne kjolen er 38 år gammel, og var min oldemors... I tillegg får dere selvfølgelig høre om det viktigste for meg - hjertesaken min. 

Jeg har også pratet med Kari Bremnes angående musikken, og er så glad for at hun syntes jeg kunne bruke den utrolig fine sangen hennes. 

Min presentasjonsvideo

Hei kjære lesere!

Håper dere alle har hatt en riktig fin søndag ???? Startet hvertfall dagen min med å spise god frokost og redigere ferdig videoen som jeg skal vise dere.

Endelig ble jeg ferdig med min presentasjonsvideo. Har nettopp lastet videoen opp på YouTube.  Presentasjonvideoen er med på å bestemme og jeg kommer videre til finaleuttaket som er i neste uke.

Jeg har vært så heldig å fått hjelp av 2 venninner til å filme. Karoline Arntzen og Sharon Ireen! Tusen takk igjen jenter! Jeg har for det meste trikset meg frem inne på redigeringsprogram jeg brukte og fått til til å lage noe ut av det!

Her er min presentasjonsvideo:

( Annbefaller å se i HD kvalitet)
Link: https://youtu.be/D6webSo1ltk

 

 

Instagram min: Sandrasuka98
Jeg er ute etter noen sponsorer, om du og din bedrift/firma vil sponse meg er det bare å ta kontakt på epost for mer informasjon: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.eller sende meg en melding på FB Klikk her

 

- Sandra Afriyie Tito

 

Min presentasjonsvideo

Foto: June Helén Bjørnback

Dette har jeg gledet meg til! Presentasjonsvideoen er endelig her, og jeg er så fornøyd! Som jeg har nevnt tidligere så har jeg vært så utrolig heldig å ha så kreative og dyktige folk rundt meg som har tatt seg tid til å hjelpe meg med å lage en video om meg. De har klart å få meg til å føle meg trygg og jeg syns de har klart å formidle den personen jeg er. Jeg er så stolt av alle som har vært med å lage denne filmen sammen med meg. Tusen takk for all hjelp June Helén Bjørnback og John Henrik Guttorm!

Smak av vår?

Prøver å kapre litt sol i flere minusgrader! Nå om dagen er det så kaldt ute, men kjempefint med sola som skinner. Den aller beste følelsen, hvor man virkelig kjenner at man lever, og er menneske - er når man tilbringer tid ute i frisk luft. Akkurat den følelsen er uslåelig. 

Neste uke reiser jeg hjem til Karasjok, og da er det nemlig påskeferie! Jeg håper på godt vær slik at vi kan være mye ute i naturen og få oss en haug med D-vitaminer! hehe

 

Vil du være min sponsor/samarbeidspartner? Ta gjerne kontakt: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Instagram: https://www.instagram.com/susanneguttorm/

Facebook: https://www.facebook.com/susanneguttorm/

Å leve er mer enn å overleve

cover-bssebrer
For noen dager siden var jeg bøssebærer for årets innsamlingsaksjon til kreftforeningen. Minst én av tre som overlever kreft rammes av senskader. I år samler kreftforeninga inn penger for at flere skal få et bedre liv etter kreft.
 
Livet til en kreftpasient kan bli snudd på hodet etter en cellegift behandling, som vil si at personen kanskje ikke kan fortsette å leve sitt normale liv. Derfor syntes jeg det er viktig å støtte organisasjonen, slik at det blir mer forskning på en kur mot kreft og at personer som har fått senskader, skal få et bedre liv. Dessverre så er det slik at mange må slite resten av livet etter en kreftbehandling. Alle fortjener å leve et fullverdig liv, uten smerter!
 
Bli med og ta et krafttak for at flere skal få et bedre liv etter kreft! Aksjonen er enda ikke slutt. Dersom du ønsker å være med å bidra, kan du vippse et valgfritt beløp til 2277. Husk at hvert eneste beløp teller!
 
 
Fotograf: Ingrid Marie Helland
Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på