fbpx

Spennende tid i vente!

 

Hei!

Nå er jeg hjemme fra trening, og er i full gang med å pakke kofferten. Jeg har langfri fra i morgen, det betyr at etter jobb reiser jeg hjem til Moelv. Jeg har allerede lagt en del planer, og det er masse som skjer når jeg kommer hjem. Jeg har blant annet et par fotoshoot og et intervju, i tillegg til noen møter og andre avtaler. Jeg er en person som liker å ha mange baller i luften, og er glad i å ha noe å holde på med så jeg gleder meg til en travel uke!

VIDEOBLOGG

VIDEOBLOGG

 

Heisann!

I går filmet jeg turen til Røros og lagde en liten videoblogg til dere :)

I semifinalen!

I semifinalen!

Foto Bjørn Sagen

Hei dere,

Håper dere har hatt en fin helg. På søndag fikk vi vite hvem som hadde kvalifisert seg til semifinalen, og jeg er så heldig som er en av de 24 jentene som er videre til semifinale. Så utrolig kjekt! Jeg har jobbet hardt for å komme dit, å det er kjekt å se at det har gitt resultater! 

Denne uken har jeg mye å gjøre. Jeg skal rydde i klær og sortere hva som skal gis bort til frivillige organisasjoner. Greit å få ting i orden en stund før jeg flytter. Jeg har en del klær jeg ikke bruker og vil heller se at de går til en god sak, enn at de skal bli liggende i skapet. Også har jeg en del skolearbeid å gjøre i forbindelse med bacheloren min og arbeidskravet. 

Vi snakkes senere!

La meg ta deg med bak kulissene fra...

La meg ta deg med bak kulissene fra...

God aften!

Jeg lovte å legge ut behind the sceens filmen fra photoshooten på lørdag, så her kommer den:

Til å kun ha 4 korte timer på å ta bilder i bikini, aftenkjole og i tillegg portrett, tok vi oss tid til å ha det litt gøy i studio og. Jeg vil takke Julia Kalvik for video og masse ferdig redigerte bilder samme kveld! Jeg har faktisk fått enda ett presseoppslag i dag, i Nordlys, som kan leses HER!

Tusen takk til journalisten for en hyggelig prat! Må imidlertidig presisere at jeg aldri tidligere har fysisk meldt meg på i konkurransen. Dette er første gang, men jeg har ikke sett nødvendigheten i det hele tatt prøve da jeg ikke var høy nok før høydekravet ble fjernet. Det er utrolig gøy å være i semifinalen, og jeg ser frem til mye spennende i tiden fremover. Håper også på å bli bedre kjent med de andre semifinalistene! Det er en flott og dyktig gjeng, som virkelig gir jernet i konkurransen. Mitt neste steg i konkurransen blir å ta kontakt med potensielle samarbeidspartnere. Det er nok der fokuset mitt vil ligge frem mot finaleuttaket i April.

 

- Linn Adriana.

 

Mitt 4 intervju & hva skjer videre + spørsmålsrunde (Video)

Mitt 4 intervju & hva skjer videre + spørsmålsrunde (Video)

Hei! 

God kveld, snart er det legge tid..ihvertfall for meg. Dagen idag har vært ganske basic. Skole - trening og danse kurset som jeg holder hver mandag. Nå sitter jeg godt plassert i sofaen og skriver dette innlegget. Jeg ble kjempe glad da jeg fikk beskjed om at jeg er videre i semifinalen. Lykke!

Nå er det bare å jobbe seg oppover mot en plass i finalen, for å så vinne tittelen Miss Norway 2016! Ellers, det som skjer denne uken er uken som blir fult av spennende ting som skjer. Jeg har et møte angående trening til onsdag\torsdag, på lørdag er det NM i thaiboksing /Muay thai) her i Kristiansand som jeg skal se på, fordi en veldig nær person og en god venn av meg skal gå kamp denne dagen. Mandag etter denne uken skal jeg på et møte med en salong som ligger i Porsgrunn. Gleder meg! 

Idag ble jeg også intervjuet av www.ta.no avisen. 

Dere kan lese intervjuet her: http://www.ta.no/kultur/miss-universe/selina-ilincic/dette-har-vart-en-drom-siden-jeg-var-13-ar/s/5-50-180464

 

Jeg har forresten tenkt å lage video om spørsmål dere stiller meg, hvis du ønsker å spørre meg om noe og vite om noe så er det bare å kommentere under her. Lager videoen ganske så snart. 

Stor klem fra meg, sov godt!

 

 

2 nye presseoppslag i dag!

2 nye presseoppslag i dag!

 

God kveld! 

Håper alle har hatt en fantastisk flott blåmandag! Haha, neida, jeg håper dere har hatt en veldig fin dag eller så fin som mulig hvertfall.

Som nevnt tidligere i dag, så dro jeg til Røros på photoshoot og da møtte vi Rørosnytt som kom å filmet litt. Det var LITT av en vind i høyden, men litt vind vipper ikke meg av pinnen, haha! Det herjet som bare det med fotoutstyret. I tillegg til photoshooten og intervjuet med Rørosnytt, så hadde jeg kontakt med to jornalister til, haha! Den ene fra Byavisa og den andre fra Trd.by, og på onsdag kommer det enda et presseoppslag, men da kommer det i byavisa.

Her er link til TRD.BY
Her er link til RØROSNYTT

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på