fbpx

Bli bedre kjent med meg

Bli bedre kjent med meg

Hei! 

Idag har dagen vært ganske så grei, våknet, ryddet huset, stelte meg og dro avgårde til Porsgrunn. Jeg kom til Skien fordi jeg hadde det møte jeg var i dag på. Kommer tilbake til det senere. Senere på dagen møte jeg noen venninner, var koselig. Akkurat nå sitter jeg i sengen og blogger dette innlegget. Kom på at jeg kunne la dere bli kjent med meg bedre. Om du ønsker å vite noe så still meg gjerne spørsmål her under i kommentar feltet  eller på mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

 

Jeg kommer til å svare spørsmålene på video. Jeg drar hjemover til Kristiansand på onsdag. Neste uke fra 6 mars drar jeg avgårde til Oslo i 1 uke sammen med ei venninne. 12. mars er det møte med Miss Jentene. Gleder meg, blir kjempe koselig! Ukene fremover blir super bra. 

Forresten om dere ser så er håret mitt mørkere, jeg farget det på lørdag. Er mørkebrunt svart. Jeg ble veldig fornøyd, har alltid ønsket meg mørkt mørkt hår. 

Husk å still meg spørsmål om dere lurer på noe om meg eller noe annet. 

Stor klem fra meg, ha en fin uke og til dere som har vinterferie. Kos dere.

 

 

-Selina Ilincic

 

 

Missefotografering på Røros!

Missefotografering på Røros!

Foto: Frank foss

Heisann!


Røros er vel kjent for å være ''Norges kaldeste by'' til tider, eller hva? Men likevell stiller jeg stadig opp i kjole i kulden for å kapre stilige Missebilder. Er det det de kaller ekte modell-ånd? Jeg håper i allefall det, for jeg koser meg faktisk, på en merkelig måte!

Avisen i Røros syns hvertfall det er spennende og følge med når jeg tar turen innom for å begi meg ut på smågalskap! Nå har jeg endelig fått låne meg en PC, så nå kan dere klikke dere inn på linken til artikkelen med noen av bildene vi tok.

http://www.rorosnytt.no/se-missebildene-fra-roros/

Litt jentetid!

 

Foto: Are Simensen

 

Godmorgen!

Nå er jeg pakket og klar for å reise på jentetur, med en av mine beste venninner. Hun fylte år tidligere i februar, og jeg hadde ikke mulighet til å være der på selve bursdagen hennes. Derfor fant jeg ut at en tur på spahotell ville være den perfekte bursdagsgave, slik at vi får tatt feiringen på etterskudd.

Det følger veldig mye hardt arbeid med deltakelsen i Miss Norway, og det er mange andre ting som blir bortprioritert da jeg ikke har tid til alt jeg skulle ha gjort ved siden av jobb og trening. Selv om jeg nå har hatt ferie i snart en uke, har det ikke vært mer enn en dag hittil hvor jeg faktisk har kunnet slappe helt av uten noe planer. Likevel er jeg veldig fornøyd med alt jeg har fått ut av tiden, og glad for at jeg også har fått en del familietid mens jeg har vært hjemme.

 

Ha en fin dag alle ♥

Vi koser oss på Røros vi

Heihei!

 

De siste dagene har vi - altså familien, kost oss sammen på Røros. Det er faktisk utrolig hyggelig når alle sammen samles. Det er jo ikke såå ofte det er tid for sånnt til hverdags. Så nå har vi vert på Rørosmartnen sammen og tilbrakt to kvelder her. Vi blir her til Tårsdag så vi har mange dager igjen fremfor oss. Og jaaa dere det er KALDT! Her der det snø! Ikke mye men litt i hvertfall. Så i kveld lagde vi mat og fyllte opp mange små glass med forskjellig godis. Mmm! Ellers har ei gammel venninne og meg avtalt ett cafébesøk i løpet av uka. Kjenner jeg gleder meg masse! 

 

 

 

Her ser dere forresten hva jeg mente med glassene vi satte opp og fylte med godteri og nøtter. Alt av dette kjøpte vi på martnaen. Er det kun meg som elsker å prøve nye slike ting?

 

Såå sier jeg det igjen og skal prøve ennå bedre nå - altså med å blogge oftere! 

Men vi snakkes dere! Nå er det natta før en lang kjøretur i morgen. 

 

God natt dere! :) SOV GODT!

 

Vær vill!

Hei!

Jeg fikk nettopp noen bilder fra en fotoshoot med Egidijus Narvydas fra forrige uke! Målet med disse bildene var å være litt "vill", og shooten var inspirert av naturen og folkeeventyr. Natur og eventyr generelt er noe som har betydd mye for meg i barndommen. Jeg elsket å dra på eventyr ut i skogen og kunne gjerne leke i flere timer. Senere, dro jeg på slike eventyr gjennom å lese bøker og se filmer. Det å være litt "vill" og eventyrlysten er noe vi alle kan ha godt av, spesielt i en travel og stressende hverdag. Bare la deg flyte litt med innimellom, slapp av og lek med hverdagen. Det var definitivt morsomt (og kaldt) å leke eventyrprinsesse foran kameraet, hehe. Og se hvor mye man kan få til bare man har det gøy, bildene ble jo kjempe fine! 

Alle foto i dette innlegget er tatt av Egidijus Narvydas fra Egna Photography.

Vippefin - FixMe hud- og kroppspleie

Hei!


Fredag var jeg hos min samarbeidspartner FixMe hud-og kroppspleie. FixMe ligger sentralt i Moelv, og drives av søstrene Mari og Solveig Sigurdsen. Jeg har gått fast til Fixme helt siden de åpnet i 2012, og jeg har alltid vært like fornøyd.


Der fikk jeg lagt vippeextensions, og det føles så naturlig. De nye vippene mine er singelvipper av typen cashmere luxury. Denne typen vipper er 40% lettere og mykere enn vanlige mink-vipper, og sliter derfor mindre på naturvippene. Vippene kommer i ulike lengder, og på meg er det brukt 10,11 og 12 mm.

Ved tidligere bruk av vipper lagt av andre terapauter har jeg slitt med at det har irritert øynene mine, men denne gangen kjenner jeg ikke engang at de er der. Jeg er veldig fornøyd med det naturlige og flotte resultatet!

 

 

Bestilling av time kan gjøres:
her og på telefon: 450 13 564

 

//Sponset innlegg

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på