fbpx

Et skritt nærmere drømmen og presseoppslag i Folkebladet!

Et skritt nærmere drømmen og presseoppslag i Folkebladet!

Foto: Julia Kalvik.

Hei,

FOR en helg dette har vært. Fra photoshoot i går til presseoppslag i Folkebladet fra Finnsnes og ikke nok med det... JEG ER VIDERE I SEMIFINALEN i MISS NORWAY 2016! Kunne virkelig ikke hatt en bedre valentine. Det er en utrolig fantastisk følelse å være et skritt nærmere drømmen. Nå skal jeg virkelig gi jernet å kjøre på videre i konkurransen.

UTKLIPP FRA FOLKEBLADET:

Midt i photoshooten jeg hadde med min kjære Kusine, Julia Kalvik, ringte Christian Unosen fra Folkebladet på Finnsnes for å intervjue meg i forbindelse med konkurransen. Jeg må si jeg var litt nervøs i forkant for å ha intervjuet over telefonen, da jeg foretrekker å ha det personlig, men journalisten fikk det til bli veldig komfortabelt. Vi hadde en hyggelig prat, og det var gøy å høre dialekta fra min fars side. Dere lurer kanskje på hvorfor i alle dager avisen på Finnsnes er interessert i å intervjue meg? Hele min far sin side er fra Finnsnes og området rundt. Jeg har derfor vært der 1-2 ganger i året helt siden jeg var liten. Finnsnes er en utrolig fin og koselig by som alltid vil stå mitt hjerte nært.

Dere kan lese intervjuet i sin helhet ved å trykke HER!

Jeg har også fått bildene fra photoshooten. Coverbildet er et av de fra portrettdelen. Jeg kommer til å vise dere bildene fra aftenkjole og bikini i morgen. Så da får dere nesten vente litt lenger. Ellers ligger de allerede ute på min offentlige facebook side som dere kan se HER!

Håper alle vakre og fantastiske mødre der ute har fått en ekstra bemerkelse i dag, og at kjærligheten blomstrer blant alle turtelduer.

 

- Love from Linn Adriana.

LYKKE!

 
 
GOOD SØNDAG!
 
Nå er jeg så utrolig glad! For et øyeblikk siden fikk jeg en gratulasjonsmelding på facebook, og jeg kunne ikke forstå hvorfor. Fant da fort ut at jeg har gått videre i konkurransen, og kan nå kalle meg selv semifinalist i Miss Norway 2016! Jeg er så utrolig fornøyd over innsatsen, og det er så deilig å få igjen noe for det harde arbeidet. Nå er det bare å stå på videre og gi alt fram mot finalen.
 
 
 
 
Gratulerer til de 23 andre jentene som også er videre til semi-finalen!

SEMIFINALE IDAG

SEMIFINALE IDAG

Hei! 

Denne helgen har jeg storkost meg. Jeg har vært på Clarion Hotel Ernst som ligger i Kristiansand. Det var helt fantastisk, skriver mer om dette imorgen. Jeg har to dyktige fotografer jeg er helt in love with som tok bilder av meg som jeg trengte til idag til semifinalen. Jeg startet også med Miss Norway prestasjons filmen.

Jeg gleder meg til filmen er ferdig, og jeg gleder meg til ikveld. Fordi i kveld er det semifinale, Vi er 40 jenter nå, jeg er ikke helt sikker på hvor mange som kommer videre i år, men ca 12 sånn som det var ifjor?. Ikveld krysser jeg fingrene, jeg klarer ikke å tenke på noe annet, håper virkelig jeg er med videre til finalen. Hvis jeg er med videre med til finalen skal jeg jobbe hardt for å vinne tittelen Miss Norway 2016. 

 

FOTO: Julianne Fredin Larsen

Fra klokken 06:00 til klokken 20:00 var jeg full booket. Det var kjempe gøy, jeg stor trives med dette. Så klart det er tungt og man blir sliten, men vil man så kan man!! Etter klokken 20:00 hadde jeg tid til å slappe av og kose meg. Gjett om, det gjorde jeg ,Clarion Hotel Ernst leverte helt magisk. Super helg!

 

Jeg har laget mappe som heter INNSENDING på min facebook side som heter ''Selina Ilincic -  veien til Miss Norway 2016''. Ta en titt på bildene og gjerne legg igjen en kommentar. Setter stor pris på det.

 

Jeg håper dere hadde en fin dag og er klare for ny uke! 

Stor klem fra meg

 

-Selina Ilincic

Dette er kun til deg!

Dette er kun til deg!

Du har et uendelig stort hjerte og du slipper alle inn i varmen. Din kjærlighet for andre mennesker, familie og venner er unik. Du får meg til å føle trygghet og glede. Du setter alle andre før deg selv og tar kanskje ikke konsekvensene av all kruttet du brenner opp fordi du er så ubeskrivelig fantastisk og snill. Du er spandabel på mange måter. Du åpner armene til de som har en vanskelig tid og du åpner armene til de som er lykkelige.

Du er alt annet enn vanlig, du er ekstraordinær. Du er rolig, sjarmerende og livsglad. For meg er du tapper, vakker og du har en kraft ingen andre jeg kjenner har. Hjertet ditt følger meg hvor enn jeg går, og stemmen din beviser at du forstår. Du har som regel rett til min store irritasjon, men veldig takknemlig for at du alltid veileder meg i riktig retning. 

Du slipper alt du har i hendene for at jeg skal ha det bra. Mine drømmer blir dine drømmer. Du heier på meg hver eneste dag, og muntrer meg opp til å oppnå det umulige.

Så mamma, jeg kan ikke få sagt det nok til deg hvor glad jeg er for å være din datter, fordi du har så mange egenskaper mange ikke har. Du er omsorgsfull, eier ikke hat for noe og har et hjerte laget av gull.

Gratulerer med morsdagen, jeg er veldig glad i deg!

 

 

         

 

 (Håper alle får en uforglemmelig morsdag og Valentinsdag. Min dag skal brukes på å stelle i stand til min mor og gi henne en gave. Ellers blir det en spennende uke med Røde kors, sponsormøte og kanskje ett radiointervju. Jeg skal oppdatere dere)

- Bettina Hofsødegård.

#Frivillig i Røde Kors

Min morgen startet brått, da jeg våknet 45 min før kursstart! Da ble det hurra meg rundt i et kvarter og kl. 10.00 presis stod jeg utenfor Røde Kors sitt kongressenter.

Kurset varte i tre timer og var svært informasjonsrikt. Kurset bestod av to deler. Røde Kors sin historie & verdier og frivillighetsbehov.

- Arbeid med barn og unge

- Ressurssenter for ungdom 

Mine frivillighetsoppgaver vil bestå av å hjelpe til på krisesenter og å være aktivt til stede på undomssenter. På krisesenteret vil de ha behov for meg en gang annen hver uke, men ungdomssenteret vil bestå av 3 timer i uken fast, slik at jeg blir et kjent ansikt og en pålitelig person å forholde seg til.

Gleder meg til å jobbe som frivillig! Personlig føler jeg at det var høyst på tide å bidra med noe ekstra til samfunnet.     Det å kunne sitte barnevakt og leke med barn og unge, slik at foreldre og familie kan få et lite avbrekk fra den vanskelige hverdagen - Gjør jeg med stor glede!

❤️

Perfekte vipper og bryn

Perfekte vipper og bryn

God morgen, god søndag, og tenk at det er sol i Bergen også i dag. Når man bor i Bergen skal det så utrolig lite til for å få frem smilet på grunn av været – jeg merker selv hvor mye bedre humøret blir når det er fint vær. Jeg slipper regnjakke og paraply, og bare det i seg selv er nok til å få meg til å smile.

I tillegg har jeg en god grunn til å smile i dag. På fredag hadde jeg gleden av å bli fornyet på Beauty London / Beauty Academy. Vippe exstension og forming av bryn har ført til at jeg føler meg som en helt ny person. Øyenbryn har for meg vært veldig vanskelig ettersom jeg overplukket brynene mine noe helt forferdelig når jeg var omtrent 15 år og de har ikke grodd ut igjen siden det. Resultatet er at jeg har hatt to tynne streker som rammet inn øynene mine på en svært usjarmerende måte. Hver eneste dag har jeg forsøkt å tegne øyenbrynene fine og omtrent symmetriske, dessverre uten hell. Dette blir det heldigvis ikke mer av nå, ettersom Nina på Beauty Academy og Beauty London både har formet og farget brynene, samt lært meg opp til hvordan jeg kan tegne bryn som passer til mitt ansikt. Egentlig kunne jeg tenke meg å ha Nina hjemme hos meg hver morgen, slik at hun kunne lage perfekte bryn på meg hver dag. Dessverre har hun ikke mulighet til det, men etter litt øving på det hun har lært meg håper jeg å få det til selv.

I tillegg til forming og farge av øyenbryn har jeg fått vippe exstension. Noe så deilig som å våkne til at øynene er ferdig ”pyntet” og at man faktisk ser uthvilt ut skal man lete lenge etter. Jeg føler rett og slett at jeg ser mer opplagt ut. Og en ting til, aldri mer maskara. Alle jenter har vel kjent på følelsen der maskaraen enten klumper seg, sverter av under øynene eller at man feller en tåre og ender opp med en svart strek nedover kinnet? Vel, den følelsen skal ikke jeg kjenne på igjen, i hvert fall ikke så lenge jeg har påsatte vipper.

Se på bildet under: er ikke det helt utrolig hva Nina får til med øyenbryn og vipper? Jeg kunne absolutt ikke blitt mer fornøgd med resultatet! Det er ikke uten grunn at jeg skryter av Nina, hun er faktisk master vippestylist og har jobbet med vipper helt siden 2004.

Hvis dere har lyst på perfekte øyenbryn og vippe exstension kan jeg anbefale Beauty London på det sterkeste. Informasjon om behandlingene samt prisliste kan du finne HER. Hvis du har spørsmål eller vil bestille time kan du kontakte dem på telefon 55011982 eller besøke dem i Strandgaten 25 (5013 Bergen). Ha en fin dag dere. ♥ Stor klem fra meg!

 /Sponset innlegg

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på