fbpx

The Importance of My Sponsors

Hello everyone, 

This post is going to be mostly in Norwegian. I have been lucky to get a lot of great sponsorships with me, and for me it has had an huge impact of what I have achieved. I have been moving cross continents, starting a rescue center in Kenya, and worked on several other projects. I have been flying in to have a speech at NYU and I have been working globally with companies in Norway. Bolt communication have been one of them, and they posted a FB post about the importance of engagement and collaborations with me, which I really want to share with you.

Since I was able to get Bolt on my team, and as well as my other sponsors. Dryss, Seven, Ula Marina and Vip Beauty Lounge, we have been able to create amazing projects. I use we, because this is not about only me anymore, but it is me and me team, it is us. Because without the sponsors and without the people supporting, I would never have come this far. (And we are still working to go longer!) They do so much for me all of them, and I could not be here without any of them today! 

Here is what Bolt Communication wrote:

 

"Er engasjement vanskelig å definere?

I fjor høst ble Bolt Communication kontaktet av Rebecca Bjørk fra Ula i Larvik. Hun fortalte at hun var med i Miss Norway 2018 og at hennes mål var og fortsatt er å bli Miss Norway 2018, men at for å komme dit ville det kreve mye hardt arbeid. Planen hennes viste både veldedighetsarbeid i Kenya, eldreomsorg i Larvik og arbeid for vanskeligstilte i Sandefjord. Hun jobber også med et prosjekt ved kreftavdelingen på Rikshospitalet i Oslo. For å få gjennomført de ulike prosjektene var Rebecca avhengig av sponsorer, og vi i Bolt Communication ble spurt om vi kunne tenke oss å være en av dem. Etter å ha snakket mye med Rebecca sa vi JA til å sponse henne og hennes arbeid.

Fire av fem markedsførere bruker «engasjement» som et måleparameter for å vise til suksess og mer spesifikt måle avkastning på en kampanje, en ny profil eller lignende. Men hva menes egentlig med «engasjement?». Som designbyrå møter vi begrepet fra kunder som ønsker at den nye profilen skal engasjere. «Vi må skape engasjement», hører vi ofte. Og vi svarer at «Ja klart vi må skape engasjement». Men hva legger vi egentlig i det? Er det antall «likes» i sosiale medier, er det antall nyhetsbrev som har blitt åpnet, er det antall produkter solgt eller er det å jobbe for en spesiell sak du brenner for?

Vi har hatt gleden av å følge Rebecca i et halvt år og ser nå resultater av arbeidet hun gjør. At hun før jul ble nominert på listen over de 10 beste kandidatene var stas, og ekstra gledelig er det at hun nå ligger på toppen av listen. Hennes motivasjon er inspirerende og hennes engasjement sprer seg lett videre.

Dersom du har lyst til å lese om Rebeccas arbeid så kan du gå inn på bloggen hennes: 
http://www.missnorway.org/…/miss…/blogger/rebeccabjoerk.html

Dersom dette engasjerer deg… så stem gjerne på Rebecca http://www.missnorway.org/ Det fortjener hun!  "

 

Love,

R

 

Årets favoritt

God kveld alle sammen.



T.G.I.F (Thank God it’s Friday), endelig helg med god samvittighet. Dette er den første helga på lenge jeg har fri, har vært ganske godt egentlig å bare slappet av. Har gått tur med noen venninner på moloen og kjøpt et lite drivhus som jeg skal brukte til å plante chili, agurk, gulrøtter og sukkermais. Lørdag i morgen skal jeg og en venninne en liten tur på cafe og senere på kvelden skal vi på bursdagfeiring til ei venninne som fyller 21 år så dette blir artig!


Årets favoritt

Som dere sikkert har sett på andre sosiale plattformer så er stemmingen i Miss Norway 2018 i gang! Hvis du vil være med på å stemme på meg som folkets favoritt kan du sende SMS "Missu 7" til 1963 ! Tjenesten koster 20kr per stemme


Tusen takk for alle som støtter meg , det betyr utrolig mye ❤ Håper dere alle får en flott helg!

 

Instagram min: Sandrasuka98
Jeg er ute etter noen sponsorer, om du og din bedrift/firma vil sponse meg er det bare å ta kontakt på epost for mer informasjon: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.eller sende meg en melding på FB Klikk her

 

- Sandra Afriyie Tito

Den lykkeligste dagen i ditt liv

IMG_8045_preview

Annonse

Det er mange som er så heldig at de har funnet kjærligheten i sitt liv allerede, de er gift, og lever lykkelig sammen. Det er også mange som skal gifte seg, og skal oppleve det mange beskriver som den lykkeligste dagen i deres liv, nemlig bryllups dagen. 

Når man skal gifte seg er det mange ting man skal tenke på, og mange har hendene fulle av arbeid måneder før den store dagen. En viktig del av disse forberedelsene er jo da kjoler. Kjoler finnes i alle mulige størrelser og fasonger, og det er mye man skal tenke på når man skal velge kjole, både passform, design og pris. Det finnes mange butikker å gå til, og mange kjoler å velge. Jeg har funnet den beste kjole-butikken i byen, nemlig Inistyle. Inistyle er en klesbutikk basert på handlesenterene på Sotra og i Arna i Bergen. De har ett bredt utvalg kjoler, og det er lett å bli fortapt i kjolehavet, derfor er det så fint at personellet alltid hjelper deg til å finne den perfekte kjolen. Det er fint å ha ett personell som virkelig tar seg tid til å hjelpe når man skal finne kjole til en så viktig dag. Blant det fantastiske personellet finner du en skredder som tilpasser din kjole slik at den passer perfekt til akkurat deg, så du slipper å bekymre deg for at kjolen ikke passer på den store dagen. 

(Inistyle har helt unike kjoler som kun finnes i butikken deres på Sotra, se så fantastisk nydelig de er)

Det beste med å velge kjoler hos Inistyle er at de har kjoler både for brud, forlovere og gjester noe som gjør det både enklere og gøyere å finne kjole til den store dagen. Brudekjolene er eksklusive på Sotra og er helt unike, og du finner dem ikke i noen andre butikker i Bergen, eller på nett. 

Kjenner du noen som skal gifte seg, eller skal du gifte deg selv? Ta turen innom Inistyle!

*Bildene er tatt i samarbeid med Inistyle og er ikke ett ekte bryllup" 
Alle vedlagte bilder er tatt av: Raymond Michelsen
Alle vedlagte bilder er satt opp av: Iselin Jamne

Summer Vibes

Hey Guys!

I must say I have been super happy to spend some of the coldest months of the year, at least in Norway and New York, in LA.  I can not wait to go back now and really focus on the gym, work out and a healty routine for the next weeks. Which is a super important part of my life, as well as an important part of being a Miss Norway finalist.

A few weeks ago I had an amazing shoot in LA to create some summer vibe content. Doesn't this make you dream about summer sun and flowers? At least it does for me! 

Take a look! 

Love, R

Breaking News!

Hello Hello,

So my trip to NYC which happened because of my speech at NYU with hear.speak.free turned out to be a little longer than expected. 

After the event I was able to connect and meet with so many amazing people. It was very inspiring. So I met a lot of cool people that wanted to engage in my projects and believed in me for Miss Norway. So before I had the chance to fly back to LA. I had several events, Photo shoots and meetings set up! I could not make the flight back, Ops!

With only a month and a half left before Norway is a head I made the decision to move back to NYC and follow up all work and oppertunities here. I have missed the city so much, but most of all my friends here. New York is just home for me. I do love LA and all the people I have met. I am for sure not done with LA. I needed to go to LA when I did and it gave me exactly what i needed. 

I will go back to LA for two weeks tomorrow to finish up work and projects there and head over, cross the country, to spend May in NYC.

Sometimes I think you just have to follow your instincts and faith and just take the oppertunities when they are given to you!

Here is a photo from the shoot I did Sunday.

Photo by: Marlon Corvera

Love, R

New Arrivals = New Favorites! SEVEN Tønsberg!

rebb

Hello everyone ????

 

I have spent the last days in New York having some incredible shoots etc. So much fun. Spring is approching here, as well as in Norway! Spring is really one of my favorite seasons (even tho I must admit I like them all). And new seasons = new fashion arrivals! 

 

SEVEN in Tønsberg get new amazing pieces every week! And i would love to share my new favorites with you! Also so excited to receive my package that I ordered and i know will arrive with me super soon. Get all the items here:  www.sevenfemales.net 

IG:Seventonsberg

 

THE T-SHIRT

What I do love about the warmer season is that you finally can leave the house only wearing a t-shirt or a single top. I love to have different colors and looks, and I use it to everything! 

 

THE TOP

We can never get enough tops can we? If I want a more dresses up look, these tops are super cute! I love to combine them with white pants or jeans.

 

2 PIECE OR SET 

I love when you can get a whole look like you do with a dress, but using two pieces! But then again you can use each piece in combinations with other looks. This will really make you stand out. I am obsessed with the blue set.

 

 

 

COMBO

This looks like a dress but is actually a t-shirt and a skirt, which makes a perfect combination. They are also perfect to wear a part from each other.

 

THE PERFECT SUMMER DRESS

 

 

 

So exited for spring and summer!

Also voting for Miss Norway have started. If you want to give me your vote I would be so happy.

Then you can text MISSU 6 to 1963, (does only work for Norwegian numbers though)

 

Have a lovely day!

 

Love, R

 

 

 

EXTRA:

IPHONE CASE.

I really need to change my phone case, and I came over this super cool floral prited cover. It looks super exclusive, and I think it is uniqe, cool to have something different than everybody else. A MUST HAVE.

 

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på