fbpx

Snart semifinaleuttak!

Snart semifinaleuttak!

Hei!

 

Nå nærmer det seg semifinaleuttak. Det er harde uker med mye planlegging og jobb, men gøyere blir det ikke midt opp i en stressende hverdag. I det siste har jeg kontaktet mange forskjellige organisasjoner jeg gjerne vil jobbe frivillig for. Datoene fremover begynner å fylles opp og har mye spennende å se frem til. Ellers gleder jeg meg til å se hvem som blir tatt ut denne runden til semifinale. Nå er det virkelig seriøst og jeg jobber på spreng for å nå langt. 

I dag har det blitt litt selvpleie og en tur til frisøren og fått farget håret friskere. Det ble så fint! Om en times tid skal jeg jobbe et par timer og senere i kveld får jeg besøk av en av mine fantastiske venninner. 

Senere må jeg ta noen telefoner og sende et par mails for å få orden på dagene fremover. Jeg holder på med planlegging av et arrangement jeg skal jobbe frivillig for i midten av Mars måned, og det kan jeg love dere blir spennende. Kommer mer tilbake til det når det nærmer seg. 

Jeg begynner å tenke på presentasjons-film og tema til en eventuell finaleplass. Det er mye som må fikses rundt det og kjole må ordnes og en som har lyst å jobbe med meg med filmingen. Så hvis noen som er flink med film og redigering, ta gjerne kontakt. 

 Det kommer et par personlige innlegg senere i uken, så følg med. Håper alle får en fin onsdag!

 

- Bettina Hofsødegård. 

 

Ser dere noe kjent i Byavisa Fr.stad & Sarpsborg i dag?

Ser dere noe kjent i Byavisa Fr.stad & Sarpsborg i dag?

Hei,

for noen uker siden hadde jeg et intervju med en veldig hyggelig journalist fra byavisa. Veldig fornøyd med intervjuet, og føler at han virkelig fikk frem mine verdier og hva jeg ønsket å formidle. Byavisa i Fredrikstad og Sarpsborg kommer ut hver onsdag, så jeg har gledet meg til dette en stund nå. Vi tenkte det passet godt å ha det på trykk like før finaleuken. Bildet over er tatt fra forsiden i byavisen Fredrikstad. Bildet under er også tatt av selve intervjuet:

 “Om ikke lenge får Linn Adriana Thomassen (24) vite om hun er videre til semifinalen i Miss Universe Norway. – Det skal gå bra. Jeg har allerede visualisert meg i en finale, ler hun.”

”Hun er klar over at mange er skeptiske til skjønnhetskonkurransen, og ønsker å få frem at det handler om mye mer enn bare utseende når man deltar. – Dette er oppegående jenter, ikke bare ”krig og fred og sånn”.

”Utdannelse setter jeg høyt. Den vil jeg bruke til positive ting, som å reise og jobbe med barn som liter i mindre priviligerte land. Jeg liker å sette andre før meg selv. Det gir meg motivasjon å kunne hjelpe. Det er det som er viktig i livet mitt.”

”Det har vært en barndomsdrøm å delta i en slik konkurranse, og jeg kunne derfor ikke la muligheten gå fra meg.”

”Hva tror du om egne sjanser? – Jeg har satt meg delmål, og første delmål er semifinale som altså avgjøres i løpet av kommende uke. Men jeg har visualisert meg i finalen som finner sted i løpet av sommeren. Også ønsker jeg å gå hele veien og føre Norge til topps internasjonalt, noe som ikke har skjedd siden Mona Grudt vant i 1990.”

Tusen takk til Ole Christian Foss fra Byavisa for et flott intervju. Under ser du bildet fra Byavisa Sarpsborg hvor du også finner et mindre intervju om min deltakelse:

- Linn Adriana. 

 

And I do my little turn on ...

And I do my little turn on ...

... the catwalk!

 

Håper alle har fått en fin start på uka! I helgen var Donjeta og jeg i gang med å øve på å gå i 12-15 cm høye hæler, og fokuserte spesielt på holdning. Holdning er veldig viktig når du skal gå catwalk og showwalk, og spesielt for meg som er så høy. Hvis jeg henger med kroppen så vil det bare se helt merkelig ut. Vi hadde det veldig gøy, men jeg må ærlig innrømme at det ikke var spesielt behagelig! Beauty is pain, eller? Det ble en del pauser grunnet litt såre føtter, men sånn er det! Vi er jo ikke vant til å gå i så høye sko, så sånn blir det :) Alt i alt, så synes vi det var veldig morro og vi fikk øvd masse. 

Denne uka blir veldig travel! Før semi-finalen, skal både bikini-bilde, bilde i aftenkjole og portrettbilde være på plass. Derfor skal jeg på photoshoot på torsdag for å få ordnet dette, med Elin Eike Worren. Det blir spennende!

 

Jeg legger ved en video fra øvingen under. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=HbjVibW2Wlc&feature=youtu.be 

 

 

Ha en fortsatt fin tirsdag, vi snakkes!

 

Dzenana 

Kom innom!

I dag gjør jeg ikke så mye egentlig, det er ikke så lenge siden jeg stod opp heller. Planen er hvert fall å fikse meg litt og kose meg med musikk, også skal jeg på dansing senere mot kvelden. Det blir gøy! Jeg har drevet med dans hele livet mitt og jeg drømte om å bli en profesjonell danser (som fortsatt er drømmen min) men jeg har jo hatt en del pauser fra dansingen og jeg trenger å bygge meg litt mer opp før jeg tørr å satse på det. En dag så skal jeg tørre å gå for det! 

Akkurat nå danser jeg på et gratis kurs i Hamar Kulturhus, og det kurset startet forrige uke. Så om noen av leserne mine ønsker å prøve er det bare og stikke innom en tur! Vi danser på tirsdager fra 19.45 - 20.15.

Vi blogges ♥

Videoblogg

Portrettbildene



Her er bildene fra fotoshooten jeg hadde for ikke så lenge siden. Jeg ble ganske fornøyd altså!

Bildene er tatt av Stian Guldbrandsen


 

 

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på