fbpx

Tommel opp for Corner ungdomsklubb

Tommel opp for Corner ungdomsklubb

Hei alle sammen!

I går kveld fikk jeg lov til å være med en flott ungdomsgjeng på Corner ungdomsklubb. Etter åtte timers jobb dro jeg rett videre og var så heldig å kunne være del i aktivitetene ungdommene gjør på kveldstid. 
Jeg ble godt tatt i mot, presenterte meg selv og hvorfor jeg var der, og gledet meg til at de kunne vise meg rundt og hva slags aktiviteter de gjør. 

Corner har mange gode tilbud og forskjellige aktiviteter de gjør. I går var tv-spill, litt data, air hockey og maling på vegg det store. Vi satt opp en overhead og tegnet Mariofigurer med sprittusj, deretter malte vi de i fine farger. Figurene ble veldig morsomme og fine. 

 

Slike tilbud for ungdommer er gull verdt, og jeg kan ønske det var mer av slikt da jeg var på deres alder. Det er et veldig godt miljø, ingen mobbing og alle er venner med hverandre på tvers av alderstrinn. Det satt jeg stor pris på å se. Dette var virkelig en flott gjeng med glade og livlige jenter og gutter. Dette skal jeg jobbe mer med, for dette ga meg så utrolig mye. Og all ære til de frivillige som gjør et så godt arbeid for og få ungdommer til å trives. 

 

Jeg må takke denne gjengen som stilte så fint opp på bilder, og tusen takk til Corner ungdomsklubb som for jeg fikk være del i deres aktivitetskveld. Jeg kommer tilbake!

                     - Bettina Hofsødegård

Balkan-misser

                                         

 

 

HeiHei. Ville bare informere at ukens utgave av byavisa-Drammen er ute. Intervjue var forrige uke, og jeg har ventet spent på å se hva de har skrevet. Linken har dere her:  http://www.byavisadrammen.no/utgaver/315-2016/files/mobile/index.html#11 

Etter intervjuet snakket jeg og Dzenana om at det var rart at vi aldri hadde kjent hverandre før misse-konkurransen. Med tanke på at vi begge bor i Drammen, men det var utrolig koselig at vi hadde intervjuet sammen.

Ha en fin onsdag alle sammen! :)

Sånn kan det gå...

Sånn kan det gå...

 

foto av Knut Yrvin

 

Heisann og god morgen!

 

Nå er det en god stund siden sist innlegg, men nå skal dere få høre hvorfor! I skrivende stund sitter jeg foresten pakket inn i et pledd og drikker en sterk 7dl kopp med kaffe for å holde meg våken gjennom dagen, haha! 

 

Ting har gått slag i slag siden sist jeg blogget, akkurat slik jeg liker det. Mye av tiden min gikk til planlegging av min kjære fars begravels. Noe jeg naturligvis aldri har gjort før og jeg var ikke klar over hvor mye som faktisk måtte gjøres engang! Men det ble en veldig, veldig fin og verdig begravelse! 

 

Så var det jo Misseskole lørdag 30. januar og jeg presterte å legge igjen PC’n min hjemme. Så det er egentlig hovedårsaken til at jeg ikke har blogget. Ikke bra, Camilla! 

 

Som sagt så var det jo misseskole i helgen (kommer til å blogge mer om det senere i dag) og den var jo i flotte, fantastiske Oslo. Var der fra fredag til tirsdagsnatten hvor jeg reiste hjem med nattoget (til Trondheim, natt til i dag), og der fikk jeg hele 2,5 timer søvn, men jeg har ikke tid til å sove nå, haha! Nå skal det jobbes! Rett og slett derfor jeg drikker så mye kaffeee :) 

 

Var også på en photoshoot med en av mine topp favoritt fortografer, Andreas Brekke mens jeg var i Oslo. Alltid like koselig å jobbe med han. 

 

 

Så hadde jeg ‘’kontordag’’ på mandag og på kvelden ble det faktisk en svipp tur innom Rock City Halden, og det er helt sikkert en veldig fin by det. Fikk ikke sett så mye da det var mørkt da jeg kom og jeg bare dro rett til togstasjonen dagen etter for å reise tilbake til Oslo s, men blir å dra tilbake igjen snart, og da får jeg se hvordan byen ser ut! Men de få menneskene jeg møtte på var veldig hyggelige da :) Det gikk i komplement og ble til og med ønsket velkommen, haha! Så det var ikke så værst bare det gitt. 

 

Men nå må jeg hoppe ut av pleddet og drikke opp koppen min med kaffe før turen går videre inn til byen for photoshoot med fotograf Frank Foss og kjoledesigner Nina Thorsø. 

 

Ønsker alle en strålende fantastisk dag! 

 

 

 

 

Kurs:)

Hei dere!

på lørdag var jeg på kurs sammen med de andre deltagerne og fikk hilse på Knut Yrvin, Nisse Norberg og Bjørn Isaksen. Jeg møtte mage flotte jenter og gleder med til å bli bedre kjent med dem. Her lærte vi masse nyttig informasjon angående konkurransen.

Vi fikk besøk av Martine Rødseth (fjorårets vinner) som lærte oss på hvordan vi skulle gå på høye hæler. Det var ganske gøy samtidig litt morsomt, siden de fleste av oss ikke er vandt med å gå på høye hæler. Dette må være den verste feilen vi jenter gjør. Vi hadde litt problemer i starten, men klarte det kjempe bra til slutt! 

Foto: Knut Yrvin

Behind the scene with me

Når jeg var i Oslo fikk jeg også til en ny photoshoot med Natalja Rudskaja, det var en shoot som vi gjorde på stranden Huk på Bygdøy.
Så en kald, men morsomt shoot!
Vi tok bilder i to forskjellig kjoler, som er laget av Anna Manukhia.
Natalja og jeg har tatt bilder sammen en gang tidligere også, hun jobber sammen med Natalie Ukstina som er en dyktig makeup artist! Og denne gang hadde vi også med oss sylist og designer Anna Manukhina som designet kjolen jeg hadde på her:



Resultat av den første shooten vi hadde sammen:


Foto: Natalja Rudskaja
Makeup: Natalie Ukstina

Gleder meg til resultatet fra vår nye shoot!!

Fullt program

Den siste tiden har vært travel, men også veldig spennende. Å delta i Miss Norway krever mye tid og innsats, men hardt arbeid vil alltid lønne seg til slutt!

Her er en liten oppdatering på hva jeg har gjort i forbindelse med konkurransen den siste tiden, samt hva jeg skal gjøre i uken som kommer:

Jeg har vært i kontakt med flere veldedige organisasjoner og eventuelle sponsorer. Blant annet skal jeg denne uken gjøre frivillig arbeid for NOAH som kjemper for dyrs rettigheter – mer informasjon kommer senere. Jeg har også vært på møte med både kreftforeningen og Frivilligsentralen, samt vært i kontakt med andre organisasjoner. Mer informasjon om det veldedige arbeidet jeg skal gjøre, kommer senere. Ellers har jeg ett spennende møte i morgen som jeg ser fram til :)

Jeg hadde min første photoshoot sist torsdag, og skal ha en ny denne uken. Jeg har vært så heldig å få hjelp av en fotograf i Førde, Vidar Helle, til å ta bildene, samt Ann-Katrin Olsen, som hjelper til med styling, så det setter jeg veldig pris på. Bilder kommer senere.

Senere i uken skal jeg møte ei venninne som skal hjelpe meg med showwalk trening.  Jeg har allerede øvd en del alene, men det blir veldig greit å få tilbakemelding av noen som kan en del om det, så jeg kan få litt tips til hva jeg kan gjøre bedre! Øving (og tilbakemelding) gjør mester :)

Jeg skal også jobbe mye denne uken, og mye tid går til planlegging av ulike prosjekt. Det er mye som skal på plass på kort tid, men det er bare å stå på og så skal det nok gå fint :)

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på