fbpx

#Professional nail-design

 

 

 

Igår satt jeg håndmodell hvor støp av akrylnegler sto på agendaen. Behandlingen tok ca 1 og 1/2 time og resultatet snakker for seg selv. Selv med hennes mange års erfaring, føler hun det er viktig med å trene på negledesign og jeg stiller gladelig opp som håndmodell. Har benyttet meg av hennes salong i over to år og blir alltid like fornøyd! Selv etter over 30 behandlinger, klarer hun fortsatt å overraske meg med både fine, artige og ikke minst lekkre designer.

Takk min venn for flott service og design <3

Øvelse gjør mester!

Øvelse gjør mester!

Hei,

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en hel dag med øving på show-walk med Maria Ananiassen (deltaker). Vi leide rom på St.Croix i Fredrikstad hvor de har passende størrelse på rommene og store speil. Vi filmet hverandre en del i tillegg, slik at vi bedre kunne se hva som kunne forbedres. Det er utrolig gøy å se progresjonen fra starten til slutten av dagen.

Du kan se en liten filmsnutt fra øvingen enten på:
Instagram: linnadrianaeller på min offentlige side på facebook via denne linken: http://www.facebook.com/linnadrianaoffentlig

 

Den 5. og 12. mars arrangeres det kurs i catwalk i regi av Miss Norway og Motivaction AS. Dette er et kurs hvor andre som ikke deltar i konkurransen også har mulighet for å være med. Ta kontakt på mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. dersom dette kunne vært interessant. Jeg var med på kurset i 2015 med fjorårets deltakere, og det er helt klart et kurs jeg ville anbefalt!

Love from,

Linn Adriana.

 

har jeg operert? Helt ærlig.

har jeg operert? Helt ærlig.

Jeg får stadig spørsmål om jeg har forandret noe på ansiktet mitt. Folk spør meg om jeg har operert, gjort noe med kinnbeina mine? Eller leppene mine. Det hender når jeg er ute så er det faktisk folk jeg ikke kjenner engang som kommenterer om mine kinnbein og spør meg det spørsmålet jeg hører veldig ofte.Jeg skal svare dere alle som lurer på dette helt ærlig! 

Jeg har ikke gjort noe med mitt ansikt. Verken kinnbeina eller leppene. Mine foreldre har slike struktur i ansiktet, både mor og far. Jeg er heldig som arvet kinnbein fra mine foreldre. Jeg er dessuten ikke gammel nok til å operere og forandre på ansiktet mitt. Jeg har heller ikke tanker om det og vil heller ikke gjøre det i fremtiden. Dessuten i denne konkurransen er fokuset på at du er akkurat som du er, deg selv,Naturlig! I Miss Norway skal man ikke operere og gjøre seg perfekt. Kom som du er og vinn som du er! 

 

- Selina Ilincic

 

 

 

 

Jærradioen!

Hei!

I dag tidlig var jeg å høre på Jærradioen, som har lokale i Sandnes. Det var utrolig kjekt, ettersom at jeg aldri har vært på radioen før. Jeg merket at jeg var litt nervøs: var redd for å stamme, at stemmen skulle sprekke eller at jeg skulle begynne å hoste. For å være ærlig tenkte jeg på alt som kunne gå galt! Men jeg klarte jo selvfølgelig å slappe av allikevel. Radioverten Bjørnar Berg var kjempe hyggelig og grei å snakke med. Han hadde allerede introdusert meg noe for spørsmålene han skulle stille, så jeg hadde det sånn noenlunde klart i tankene hva jeg skulle svare. Til slutt var jeg så heldig å få et sang-ønske, hehe. Da ble det jo "Don't worry" av Madcon, ettersom at det var den sangen jeg kunne relatere meg selv best til der og da. 

Utenom radio, så har jeg også hatt et intervju med Stavanger Aftenblad. Artikkelen blir sannsynligvis publisert i løpet av uken! 

 Foto: Privat

- Jennifer Maria Forfang

KEY WORD - alt handler ikke om utseende

KEY WORD - alt handler ikke om utseende

Miss Norway handler ikke bare om å se best ut, penest, flott og mest tiltrekkende ut.  

Det handler også om å være smart. Det spiller stor rolle i denne konkurransen. I tillegg er det mest tiltrekkende med en kvinne at hun er smart. I Miss Norway så er det ikke bare å smile og se bra ut. Man må kunne svare på spørsmål, man må kunne snakke på en ordentlig fin måte, man må kunne oppføre seg og ikke spille dum. Du må kunne samarbeide med mennesker og gjøre det på den beste måten. Smart er the key word. Alt handler ikke om utseende. Alle er vakre på hver sin måte, og alle er smarte på hver sin måte. Ingen er like. Og det er derfor vi er unike. Mine konkurrenter i denne konkurransen er helt ulike og tenker helt annerledes en hvordan jeg tenker.

Du spør deg selv kanskje hvorfor skal man være smart hvis man er med i Miss Universe Norway? Alt vi gjør er å ta bilder av oss selv, posere og se bra ut. Nei, det er ikke sånn det fungerer. Dette er en slags deltids jobb, på jobb må man være smart, sant? Hvis ikke får du ikke den jobben du ønsker. På jobb må du bruke hodet og gjøre det smarteste ut av tankene dine. Akkurat det samme her også, man må bruke hodet sitt, fokusere på hvordan og hva du skal gjøre for å komme i mål, til toppen. Derfor er ikke bare utseende det viktigste, du må bruke det du har og det er det du har på toppen av deg selv. 

Vi lærer mye i denne konkurransen, du må forstå ting du må høre etter og sette deg selv mål. Som da går igjennom på å bruke det vi har: SMARTHET

Målet mitt er så klart å komme til toppen, vinne og bli Miss Norway 2016! Det er hard konkurranse og man må jobbe for det, jobbe for å komme til toppen. 

Ønsker du deg noe og vil oppnå noe? svaret --> Jobb hardt og sett deg mål i livet. Til slutt så er du på toppen av det du har ønsker deg. Alt innebærer hvordan du bruker hodet ditt. Og akkurat slik er det i denne konkurransen om å bli verdens vakreste kvinne.

 

Klem fra meg 

 

- Selina Ilincic

 

 

London i morgen

Heii dere!

 

 

I morgen reiser jeg til London, og herlighet som jeg ser fram til denne turen. Mamma, søsteren min og meg skal reise sammen på en liten jentetur. Det er alltid hyggelig å gjøre noe sammen med familien og jeg som er så glad i å reise da!

Det blir vel litt handling og slikt, men det må jo være lov innimellom? :) Så nå har jeg pakket kofferten og er egentlig 110% klar til avreise. Eller egentlig blir jeg aldri helt klar. Tenker alltid at "hmm sklal jeg ta med denne også" eller "er denne nødvendig da". Janei så kommer jeg somregel frem til at den tingen bør være med... også blir det enten veldig tungt eller på nippet til overvekt på hjemturen. Jaja, har kun meg selv og takke hver gang. Men nå skal jeg prøve å få meg litt søvn før det blir en dag på skolen i morgen - for så å kjøre ut til Værnes. 

 

Men god natt fra meg! Så snakkes vi senere.

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på