fbpx

Rumpetrening er ikke det eneste som lønner seg!

 Hei!

En ting som ble tydelig da vi fikk se bildene fra missekurset forrige helg, var at trening definitivt gir resultater! Både når det gjelder stussen (har fulgt et skikkelig treningsprogram den siste tiden), og når det gjelder showwalk! Altså er det ikke bare rumpetrening som lønner seg - men trening generelt. Etter et par runder nedover "catwalken" med oppfølging fra Martine Rødseth (Miss Norway 2015), innså jeg at det var mye som måtte på plass. Derfor har jeg de siste to dagene tuslet rundt med stiletthæler i huset. Øving gjør jo tross alt mester! Miss Norway er uten tvil hardt arbeid, og jeg har virkelig tenkt å legge sjelen i det!  

Foto av Knut Yrvin

Ellers var det utrolig trivelig i Oslo! De andre deltakerne var hyggelige og ikke minst inspirerende. Flotte jenter vil jeg si! Ble veldig godt kjent med Camilla Devik, og forhåpentligvis skal vi få til et presseoppslag sammen! Det hadde vært utrolig kjekt. Hun er uten tvil min nye "girl crush", hehe.


Foto: Knut Yrvin

For flere bilder av forrige helgs missekurs, følg meg på instagram: @jenforfang

 

- Jennifer Maria Forfang

 

 

Catwalk

Nå er jeg vel hjemme etter et fantastisk kurs i Oslo!
Her har vi fått lært masse som blir nyttig fremover i konkurransen.
Blant annet catwalk/showwalk, det var litt skummelt, men veldig gøy når man først kom i gang.
Det skal være et eget kurs for å øve mer på catwalk, det skal jeg delta på, og vil være tilbake i Oslo for å være med på kurs i mars.
Gleder meg allerede til å lære mer, og til å møte alle de flotte jentene igjen. Det var fint og endelig få møtt noen av de!(det har vært to separate kurs så har ikke møtt alle)  





Media

Nå har jeg fått mitt fjerde presseoppslag i konkurransen!
Et lite intervju fra øksnesavisa om mine tanker rundt deltagelse.
De har ikke nettside, så her er et bilde av oppslaget:

Endelig har jeg nett!

Nå har vi endelig nett hjemme så nå kan jeg starte bloggingen for fullt! 

Forrige helg var jeg som sagt i bursdag noe som var utrolig morsomt, det var kjempe koselig å se igjen alle sammen. Også jobbet jeg jo resten av helgen. Den uken som var nå har jeg ikke gjort så stort bortsett fra at jeg var med noen venner på hyttetur i helgen, hvor vi koste oss kjempe masse. Det var utrolig godt å se igjen beste venninnen min også, så vi fikk snakket ut om masse ting og planlegge andre ting vi har lyst til å gjøre sammen nærmere sommeren. 

I morgen har jeg også bursdag og da blir jeg 20 år! Veldig stas altså, føler jeg begynner å bli veldig gammel nå. Resten av uken har ingen planer, skal møte ei venninne på fredag og ''feire'' meg men utenom det skal jeg ingenting som vil si at jeg kan planlegge og lage masse ideèr til blogginnlegg. 

Vi tok noen polaroid bilder fra bursdagen så det er ikke verdens beste kvalitet, men jeg synes de ble fine uansett!

Mitt første blogg innlegg!

Hei dere!

Dette er mitt første innlegg på bloggen. I går var jeg på kurs og lærte hvordan dette skal gjøres! Det var veldig fint og lære litt om selve konkuransen (og om hvordan man blogger), dette er nytt for meg og jeg gleder meg til fortsettelsen. Kurset var inspirerende og spennende. Jeg må også tilføye at deltagerene var vakre og flotte!

Kan begynne med og fortelle litt om meg selv. Jeg heter Karoline Bjørgvik Holm og er 19 år gammel. Oslo er der jeg bor, født og oppvokst. Jobber som frisør lærling og trives veldig bra med det! Super glad i jobben min, da kan jeg være meg selv,  være kreativ og gjøre andre fornøyde med seg selv! Gleder meg også til og bli ferdig med svenneprøven min som er ganske snart. På fritiden min trener jeg en del, har mange gode venner og liker og nyte lvet og spre glede. Positivitet er noe som er viktig for meg. 

Jeg meldte meg på Miss Norway fordi det virket spennende og utfordrende, det er noe jeg liker! Det er jo også en stor drøm jeg har. Ser på det som en mulighet til og bli en bedre meg, erfare og lære. 

På denne bloggen kommer det til og komme bilder av meg og min hverdag, og oppdateringer fra konkuranssen. Nå venter jeg på og få tatt proffesjonelle bilder med fotograf, inntil den tid får vi klare oss med noen "selfier" og bilder som jeg tar på egen hånd.  

 

 

Følg meg gjerne på insta : karolinebholm

 

Mailen min er Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

 

- Karoline 

Intervjuer

Intervjuer

 

 

Foto: Bjørn Sagen

Hei dere!

I helgen hadde jeg mine to første intervjuer med lokal aviser. Intervjuene gikk veldig greit og jeg føler jeg fikk sagt det meste. Jeg gleder meg til artikkelen kommer ut, blir spennende å lese om seg selv og deltakelsen i konkurransen. Artikkelen kommer ut neste uke, og jeg skal selvfølgelig dele artikkelen på bloggen. Ellers skulle jeg på et møte med Røde Kors forrige uke, men det måtte utsettes til litt senere. Jeg har vært medlem i Røde Kors i flere år nå, og hatt tidligere noe kurs med Røde Kors.  For ett par år siden ville ei vennine av meg og jeg begynne jobbe som frivillige i Røde Kors så vi tok kurs blant annet i førstehjelp. Greit å allerede ha noen kurs som er allerde tatt. Er mye spennende fremover, er bare å holde hodet fokusert!

Håper dere har en fin dag videre!

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på